Gå til innhold

forstyrrelse i bildet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

her er et bilde som viser "problemet"

 

laget en film nå i kveld å nå funker det å bruke både easy funksjon å ikke så vet virkelig ikke hva som har skjedd jeg men men.

 

regne kansje med at det var no instilling.

 

uansett laget en film på 8 min ca å her et et screen shot fra råmatrialet.

dere ser en svart flekk der, har bare sett 1 sånn i denne filmen det jeg filmet i går da kamerat var så klikk var det mange hele tia.

 

uanset den flekken er der kjempe kort ( hadde problemer med å få stoppa filmen for å få tatt screen shotte)

 

men jeg lurer på hva er det som gjør dette?

er det noe feil med kamera eller er det noe jeg bare må finne meg i på et rimelig DV kamera?

 

pixel.jpg

 

å hvis det er feil, er vel bare å sende inn at da?

 

MVH

Vemund

Lenke til kommentar

har prøvd 2 jvc kasetter.

 

tru dere det er produksjons feil altså?

jeg kan prøve å film etter skolen i dag i lyset å poste et bilde.

er liksom ikke ofte det er sånn.

når du ser på skjermen mens du filmer så tru e ikke du ser det er etter på når du ser det enten på tv ell på data så ser du det.

 

jeg tenkte e sku sjekke så ringer jeg til komplett å siser i frar, har vel god tid til å sende det tilbake?

 

er vel 14 dager retur rett å noen års garanti?

 

Mvh

Vemund

Lenke til kommentar

prata me komplett i dag, han mente det var produksjonsfeil å ville ha meg til å sende det inn til rep.

men jeg vil ikke ha no reparert produkt når det er helt nytt så jeg returnerer det å tar heller pengene å kjøper meg noe annet tror jeg.

 

kjipe saker men men.

 

 

Er det sant som jeg har hørt at det kan ta laaaang tid å få pengene ut av komplett?

 

Mvh

Vemund

Lenke til kommentar
foreslår du kjøper en annen kamera hos komplett mot en liten omlegg ;) Da setter nok komplett pris på det og kanskje du får en bedre??

jeg får se, ble faktisk anbefalt det kamerat på forumet her, å tru egetnlig kamerat er bra for syns jo det var bra uten om det med de døde pixlene.

 

var passe størelse osv.

 

har litt forkjæligheteh for kameraet canon ixus 750 å da (for har ikke sikkelig digitalt kamera).. hadde egentlig lyst til å kjøpe begge deler men for se ann litt....

 

mvh

Vemund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...