Gå til innhold

battlefield.no admin kikket uten grunn

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Spilte netopp på en battlefield.no og fikk være commander og som alle andre kjørte jeg til et sted uten folk med bil jikk ut av den og begynte med de vanlige tingene som en commander gjør så blir jeg drept oki tenker jeg og spawner i den vanlige basen på daqiun oilfield sog ligger meg inne i et av skurene der. så blir jeg kastet ut og grunnen var baseraping. hva er dette??

Hvorfor kjedde dette??

Noen andre norske servere?

Kommer sikkert på flere spørsmål

og var dette teit eller :wallbash::wallbash::realmad::realmad::scared::cry:

Endret av Mott
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjetter at du satt artilleri på UCB. Det får blodet til å koke hos de fleste på motsatt lag. Og gjerne også noen på ditt lag.

(UCB = uncappable base, den basen med en rød Ø over)

Og ja, rullebanen på Daqing er også en del av UCB.

Skrevet

Nei det er det vel kanskje ikke, men da går det vel an å spørre? Når jeg begynte å spille var det en av de første tingene jeg spurte om... :yes:

Skrevet

Vel jeg er litt heldig å være på godfot med adminsene på serveren. Hjelper litt med å finne ''synderne'' og sånt...

Jeg vil gjerne blitt admin der... Spiller bare på Battlefield.no sine servere uansett, god ping, mange admins, nesten alle er fra skandinavia, så teamwork blir forenklet litt.

Skrevet (endret)

Har gjort det selv da jeg ikke var klar over hva baserape var, fikk faktisk 128 i score på en runde. Var tidlig på dagen uten noen admins online og jeg skjønte jo ikke at det var ulovlig. :p

Har blitt bannet for baserape to ganger, men aldri for mer enn 45 minutter. Har ikke blitt bannet på lenge nå, er nå fullt klar over alt om baserape...

Over 1000timer var kanskje i overkant men jeg vil tippe de har skrevet advarsler som du bare ikke har sett, det gjorde de til meg og.

Om du går inn på www.battlefield.no og roter deg inn på klageforumet deres og spør pent og forklarer deg godt kan det hende de unbanner deg. Men du bør passe på, ikke på none måte angrip eller vær sur på adminsa, det gjør bare vondt værre. Pass også på skrivefeil, stor bokstav etter punktum, lite smileys og helst unngå mange "!" og "?" etter hvarandre.

EDIT: Hva var det denne battlefield.no adminen kikket på forresten? :p

Endret av -Teddy-
Skrevet

Kan gi et lite tips om at mange norske servere har offisielle regler for de aktuelle serverne. Du bør lese på de om du skal få lov å nyte å spille på de.

At du er uheldig og ikke visste om det, kan du bare gå på battlefield.no forumet på klagemuren og nevne dette.

Det ordner seg nok =)

Skrevet

Bruk det nevnte forumet til Battlefield.no hvis du skal klage på en vurdering Battlefield.no har tatt. Tråden stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...