Gå til innhold

Lureri fra MSI..?


Count

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Aha!

Så det er derfor det ikke finnes flere MSI NX6800GT til salgs lenger..

(Ref. en annet tråd om "kjempetilbud" på 6800GT.. hvor alle ble utsolgt på "no time").

Jaja.. den siste pipe'n lar seg vel åpne får en vel tro.. :p

Lenke til kommentar

Gammelt nytt ("nyhten" er fra januar)

 

Les også;

MSI responds to 6800GT problems

On Friday last week we reported, that MSI is selling NX6800GT-TD256E's which show seriously degrated performance.

 

Today MSI has come up with a Press Release which offers "immediate and free replacement or a refund" of the defective cards.

 

According to MSI, 350 defective cards were sold. Those cards do have NVIDIA's NV45 chip, MSI says the real cause of the "still unknown chip problem" remains to be found.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

En klokk på 425/1.1 på et "GT"-kort er da greit nok.. Det er ikke særlig til klokk, men sett i forhold til at du har "moddet" det så er det jo slett ikke verst..

Hvor mye yter det i 3DMark03? (Husk å oppgi HK/CPU/RAM også).

Er dette ett av de MSI-korta som nettopp ble utsolgt? (PS-Data og Datasupply).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Da skal du ikke heller bry det om "pipes" og slikt.. Slikt er mer viktig i "benchmark-program".. ikke så viktig i ett "skyte-spill" hvor (nesten) alle skjermkort klarer omtrent samme FPS.. fra Ti4200 til X850XT..

Bare glede deg over at du fikk ett "GT"-kort billig.. :)

Lenke til kommentar

Hey, er jo interessert i å få valuta for pengene jeg også. Driver og laster ned 3dmark03 nå, så får vi se hva jeg får til resultat.

 

HK: Abit IC7-max3

CPU: Pentium4 Northwood 2,06 Ghz 800 Mhz fsb

RAM: 512 mb Hynix-etellerannet

 

Hva burde jeg vente av resultater da?

Dette er forresten et AGP-kort.

Lenke til kommentar

Ok, kult... Er med andre ord over Ultra på core og helt oppe på Ultra på minne. :)

Hvor mye volt kan jeg pøse på dette skjermkortet egentlig? Kan gå opp til 1,65v på HK mitt. Org er vel 1,55v. Ligger nå på 55 grader på load. Shutdown er på 120...

 

Mulig å overklokke med noe annet enn den som tester resultatet forresten? Virker som om kortet kan takle mer, bare at programvaren ikke tillater det. Har prøvd både den som fulgte med omegadriveren, og Rivatuner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...