Gå til innhold

Hvor trykker man custom popcornbokser?


Anbefalte innlegg

Altså. Vi (klassen min) holder på å arrangere filmfestival. Vi har ordnet ganske masse forskjellig nå, men en eller annen kom på at vi kanskje kunne hatt egne popcornbokser med logoen til festivalen vår på. :w00t:

 

Så etter litt fullstendig nyttesløs leting fant vi ut at popcornbokser er et temmelig snevert marked. Med andre ord, så og si ingen lager det. Så jeg tenkte jeg skulle slenge ut et siste håpefullt spørsmål til dere på forumet, for det er jo vanligvis noen her som har peil på absolutt alt.

 

Så... Noen gode forslag?

 

 

btw, kom på Qfilm 17-19 november! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk at hvis dere skal vise film offentlig må dere også få tillatelse av de selskapene som har opphavsretten til filmen. Det å bare ta en DVD hjemmefra og vise den offentlig kan fort bli dyrt. Det samme gjelder for parabolkort.

 

Har du spurt på Norengros?

 

Kanskje de vet noe da de driver med slike ting. Gjør i hvertfall Tanche Nilsen i Skien som er med i den kjeden.

Lenke til kommentar
Husk at hvis dere skal vise film offentlig må dere også få tillatelse av de selskapene som har opphavsretten til filmen.

ja, vi har orden på rettigheter og sånt. vi er da litt proffe ;)

 

Stikk innom nermeste kino og ta en titt på boksene de har der. Det står vanligvis en liten tekst på siden/under om hvem som har produsert dem.

Det er ikke så enkelt når nermeste skikkelige kino er flere timer unna... Kinoen her er bare et lokalt foretak på ungdomsskolen nedi her... Bor litt langt ute på bygda jeg skjønner du :(

 

Men skal snakke med norengros. Takk for hjelp :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...