t-vs Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Denne feilmeldingen har jeg hatt siden tidenes morgen, men først i dag ble jeg virkelig motivert til å finne ut av det. Har prøvd flere versjoner av nero, nå har jeg 6.6.0.13. Har også både v3.80 og 4.01 av CD-DVD speed. Samme meldingen. Hvis jeg velger "Kjør test" og "Alle", så går den igjennom og jeg sitter igjen med en graf og noen tall. Men prøver jeg å lure til meg info om "Platekvalitet\ Disc quality", så er det ikke snakk om. Tar 2 sekunder, og så er feilmeldingen på plass. Er det noen som har en god idè?
xoriath Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Det kan vel teoretisk være drevet som ikke støtter sub-channel... Vet ikke om Nero bruker de på kvalitetstest, men jeg tror det..
t-vs Skrevet 27. september 2005 Forfatter Skrevet 27. september 2005 (endret) Forstår ikke helt hva du mener. Uansett så har jeg en plextor 708, med firmware1.11. Edit: Har forsøk å lese meg til det uten å finne svar. Men er det muligens slik at plextor708a ikke kan brukes til å kvalitetssjekke platene? Endret 28. september 2005 av t-vs
xoriath Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Det var det jeg mente... Sub-channel brukes av nero(tror jeg) til å teste platekveliteten.
OC-Freak Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Plextor PX-708A støtter ikke testing av platekvalitet. Det er hele forklaringen Disse brennerne anbefales til platetesting: BenQ DVD-Brennere Philips DVD-Brennere Lite-On DVD-Brennere. Disse virker til nøds/virker ikke spesielt bra: NEC DVD-Brennere AOpen DVD-Brennere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå