Killerquo Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Ja, er det mulig å komme seg til Twilight Grove? De fjella som ligger midt i Duskwood? Har aldri finni en vei inn der, hadde vært koselig med et par svar
-jH Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Ja jøss, det er en vei inn. ikke så vanskelig å finne. Portalen er dog ikke i bruk enda....
Killerquo Skrevet 27. september 2005 Forfatter Skrevet 27. september 2005 Lyst til å forklare veien eller? Og sånn på det med protalen: Tror du Emerald Dream kommer til å bli et nytt high lvl area i expansion eller no?
-jH Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Ingen tvil... forklaring kommer, lenge siden jeg var der inne
-jH Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Burde faktisk ikke være så vanskelig å finne veien, jeg fant den med en gang... Det skal være en ikke så altfor synlig vei, som går litt oppover, før du kommer til en trangt pass. er ikke verre...
-jH Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Som Killerquo sier over, så vil dette mest sannsynlig være portalen til The Emerald Dream, nok et nytt high-lvl instance. Men det kommer nok ikke med det første... Ligger en del spennende historie bak denne instancen, så jeg gleder meg ganske så bra
genetex Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Det blizzard sa om denne instancn før den kom ut var noe med at den skulle vere VELDIG vanskelig, og at der skulle man kunne finne utrolige items som ikke var mulige å finne like gode noen andre plaser i spillet.
-jH Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Det blizzard sa om denne instancn før den kom ut var noe med at den skulle vere VELDIG vanskelig, og at der skulle man kunne finne utrolige items som ikke var mulige å finne like gode noen andre plaser i spillet. Du mener vel "kommer"...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå