Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 I IF så er det en "ekko-effekt" pga det er jo inni fjellet, men når jeg hører på musikk så blir winamp påvirket av det også og det slutter ikke før jeg avsluttet WoW! Noen som har en løsning på dette?
Alvion Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Jeg hører det samme, med mitt Sound Blaster Live.
-jH Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Hva hvis du deaktiverer alt av lyd inni WoW?
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 ' date='27/09/2005 : 17:15'] Hva hvis du deaktiverer alt av lyd inni WoW? Blir ikke noe forskjell, hver gang jeg kommer inn i IF "sonen" så blir lyden slik...tror en kompis sa at dette var et problem som de fleste med Creative Soundblaster live lydkort hadde(?)
atrax Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 (endret) Jeg har SB Live! 24 bits, og jeg har ikke det problemet. Kanskje hardwareakselerering av lyden trøbler? Skru det av/på. Skal sjekke hva jeg har så snart jeg kommer hjem. Endret 27. september 2005 av atrax
arnesef Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Hører det samme. I tillegg kan jeg nevne at lyden også blir rar under vann og andre steder, samt at når jeg logger inn blir lyden helt håpløs slik at jeg må starte winamp på nytt etter jeg er inne i spillet. Har så vidt jeg vet all "wow-lyd" av uten at dette hjelper noe, men mulig jeg har glemt et eller annet et sted.
Rippey Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Har et random lydkort og det samme skjer til meg. Jeg fikser biffen ved å gå inn i equalizern til skjermkortet og skifte fra Headset oppsett til 2.0 (evnt. 5.1 osv) oppsett, og tilbake igjen. Da forsvinner ekkoet. Dette skjer meg bare i MC, men jeg er ikke så ofte i SW (er UD Mage ) så vet ikke om det skjer der også. Også skjer det bare når jeg har TS oppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå