Gå til innhold

Binde knapper til abilitys


Anbefalte innlegg

Har sett på endel ww filmer, der ser jeg at folk ikke bruker musa til å spill med, men har binda forskjellige spells og abilitys. Har nå prøvd ut dette selv, men synes det var litt vansklig, fant liksom ikke noen grei måte å gjøre det på. Så hvis noen kunne gi meg lit tips til hvilket knapper en bør binde til hvilket ting hadde det vært fint :) Btw er mage

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du legger inn en addon heter Flexbar, så kan du dra ut abilities ut på flexbar-knappene og gå inn på Key Bindings for å binde en knapp på tastaturet til f.eks Flexbar 117. Funker som smør for meg. :)

Har flexbar og har bindet knappene, men problemene er at jeg har gjort det på en så dum måte at jeg tukler med å finne spells

Lenke til kommentar
Om du legger inn en addon heter Flexbar, så kan du dra ut abilities ut på flexbar-knappene og gå inn på Key Bindings for å binde en knapp på tastaturet til f.eks Flexbar 117. Funker som smør for meg. :)

Har flexbar og har bindet knappene, men problemene er at jeg har gjort det på en så dum måte at jeg tukler med å finne spells

Du kunne ikke beskrive det litt bedre?

Lenke til kommentar
Om du legger inn en addon heter Flexbar, så kan du dra ut abilities ut på flexbar-knappene og gå inn på Key Bindings for å binde en knapp på tastaturet til f.eks Flexbar 117. Funker som smør for meg. :)

Har flexbar og har bindet knappene, men problemene er at jeg har gjort det på en så dum måte at jeg tukler med å finne spells

Du kunne ikke beskrive det litt bedre?

Altså jeg har bindet slik at når jeg trykker in en knapp f.eks "q" så kaster jeg en fireball.

Og når jeg trykker "w" så kaster jeg en frostbolt. Men saken er at jeg lurte på om noen hadde et bra system får hvilke knapper en bør binde til hvilke abilitys, slik at det blir lettere og spille, og du ikke bruker 10 sekunder med og leite deg fram til hvilket knapper du skal trykke

 

Edit: Eller hvis noen kunne legge ut screenshot av hvordan de har det så kan jeg jo bare se derfra :)

Endret av csboy
Lenke til kommentar

Hvordan du vil ha knappe-oppsettet ditt må du nesten avgjøre selv. Men se på hvilke greier du raskt vil kunne bruke uten å måtte klikke på dem med musen. Det skal noe til for å binde alle abilities til knappekombinasjoner, velg de viktigste.

Jeg bruker knappene 1-0, ctrl/alt + 1-5, ctrl/alt + F1-F5. Etter en stund sitter det så godt i fingrene at du ikke tenker over det lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...