ironman666 Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Telefonen min lå på et bord i dag, og ca kl 09.15 såg jeg på klokka på telefonen. Da viste den 09.00. Såg så 5 min senere, den viste fortsatt 09.00 Prøve å gå inn på menyene, men telefonen hadde låst seg eller noe. Tok så ut batteriet og satt det inn igjen. Prøvde så å skru på telefonen. Men ingen reaksjon. Batteri-kapasiteten var ca 15-20%. HAr også prøvd å¨skru på telefonenen, mens den står i laderen, men nei. Noen som vet hva jeg kan gjøre??....veldig frustrerende...kjøpte min k750i for 3 mnd siden. Har også nyeste oppdatering, den som kom for et par veker siden.
hware666 Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Har du prøvd å holde power-knappen leeeenge inne (10-20 sek) ?
pologutt Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 koble til en lader og se hva som skjer.
ironman666 Skrevet 27. september 2005 Forfatter Skrevet 27. september 2005 Har prøvd å med lader og prøvd å holde inne knappen leeenge. Snakka med Sonyericsson og de ba meg sende inn telefonen til et Sony-Ericsson vertifisert versted. Merkelig dette...det må jo være en software-bug eller noe. Men dette er vel en garanti-sak kan jeg tenke meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå