Gå til innhold

Nefarian ble drept i går natt

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Så hva syntes dere ? Jeg syntes at det var ganske dårlig av blizzard og lage siste bossen i bwl så "lett" :( hvor lenge har bwl vært ute ? 3uker eller noe sånt og siste boss er allerede død. Looten var heller ikke akuratt som jeg forventa meg, hvis dere tar en titt på headrewardsa så er til og med onyxia sine headrewards bedere.

Url til post

Endret av GullApE
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så hva syntes dere ? Jeg syntes at det var ganske dårlig av blizzard og lage siste bossen i bwl så "lett" :( hvor lenge har bwl vært ute ? 3uker eller noe sånt og siste boss er allerede død. Looten var heller ikke akuratt som jeg forventa meg, hvis dere tar en titt på headrewardsa så er til og med onyxia sine headrewards bedere.

Url til post

Hvilke sokker er det du røyker?

FYI: BWL har vært in game siden juli. (Patch 1.6)

-G

Skrevet

Fy faen, kudos! Var jo kjekke drops, selv om jeg kanskje hadde forventet mer. Den filmen som viser første gangen han ble spawnet var jo syk, kom jo førti tusen smådrager og slaktet alle sammen.

Skrevet
Fy faen, kudos! Var jo kjekke drops, selv om jeg kanskje hadde forventet mer. Den filmen som viser første gangen han ble spawnet var jo syk, kom jo førti tusen smådrager og slaktet alle sammen.

Bare 25. :)

Skrevet (endret)

Tviler egentlig på at det kommer til å droppe noe særlig med legendary weapons i en farmable instance.. Men uansett, er jo ikke dritt drops da :roll: Er jo tier 2 set pieces, hadde ikke sagt nei takk jeg ihvertfall.

Edit: Men må si at restena v dropsa ikke var allverden :p

Endret av M@R7!N
Skrevet

Absolutt bra gjort av dem! At loot ikke er bedre enn som så er en naturlig konsekvens av at Blizzard ikke ønsker at items for hardcore skal ta helt av i forhold til casual gamers. Det argumentet skjønner jeg, for det er massene som betaler wow, ikke hardcore gamers.

Samtidig må de jo spare noe til Ahn'Qiraj ;)

"Farmable" legendaries blir det nok "aldri", og iallefall ikke som enkeltdropp. Guilden vår har nå èn, Thunderfury, og det tok sin tid å skaffe begge bindings fra MC, 10 elementium ore (fra BWL), recipe fra mid/late BWL og 100 arcanite bars. Dersom noe like bra skulle komme som enkeltdropp fra en boss "alle" kan ta hver uke ville legendaries droppe totalt i verdi og status.

Skrevet
"Farmable" legendaries blir det nok "aldri", og iallefall ikke som enkeltdropp. Guilden vår har nå èn, Thunderfury, og det tok sin tid å skaffe begge bindings fra MC, 10 elementium ore (fra BWL), recipe fra mid/late BWL og 100 arcanite bars. Dersom noe like bra skulle komme som enkeltdropp fra en boss "alle" kan ta hver uke ville legendaries droppe totalt i verdi og status.

Vel, det vanskeligeste med det sverdet er vel å skaffe 100 arcanite, anyway. :)

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Har ikke det samme blitt postet for noen dager siden? Her.

Skrevet
Hva er dette med Nefarians hode? skjønner ikke hva som menes med det :s

Samme som med onyxias hode. Den som får det får en quest der de skal levere inn hodet også kan de velge mellom 3 rewards.

Skrevet

Url til post

BWL har vært ute i 2 måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...