hinduuu Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 (endret) Så hva syntes dere ? Jeg syntes at det var ganske dårlig av blizzard og lage siste bossen i bwl så "lett" hvor lenge har bwl vært ute ? 3uker eller noe sånt og siste boss er allerede død. Looten var heller ikke akuratt som jeg forventa meg, hvis dere tar en titt på headrewardsa så er til og med onyxia sine headrewards bedere. Url til post Endret 27. september 2005 av GullApE
ahpadt Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 ..crap loot. Og ja, jeg mener det faktisk.
Potetdamen Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 ..crap loot. Og ja, jeg mener det faktisk. det er jo epix.. da er det jo bra! men, grats til dem!
geiran Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Så hva syntes dere ? Jeg syntes at det var ganske dårlig av blizzard og lage siste bossen i bwl så "lett" hvor lenge har bwl vært ute ? 3uker eller noe sånt og siste boss er allerede død. Looten var heller ikke akuratt som jeg forventa meg, hvis dere tar en titt på headrewardsa så er til og med onyxia sine headrewards bedere.Url til post Hvilke sokker er det du røyker? FYI: BWL har vært in game siden juli. (Patch 1.6) -G
Loeve Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Fy faen, kudos! Var jo kjekke drops, selv om jeg kanskje hadde forventet mer. Den filmen som viser første gangen han ble spawnet var jo syk, kom jo førti tusen smådrager og slaktet alle sammen.
ahpadt Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Fy faen, kudos! Var jo kjekke drops, selv om jeg kanskje hadde forventet mer. Den filmen som viser første gangen han ble spawnet var jo syk, kom jo førti tusen smådrager og slaktet alle sammen. Bare 25.
M@R7!N Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 (endret) Tviler egentlig på at det kommer til å droppe noe særlig med legendary weapons i en farmable instance.. Men uansett, er jo ikke dritt drops da Er jo tier 2 set pieces, hadde ikke sagt nei takk jeg ihvertfall. Edit: Men må si at restena v dropsa ikke var allverden Endret 27. september 2005 av M@R7!N
tormagt Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Absolutt bra gjort av dem! At loot ikke er bedre enn som så er en naturlig konsekvens av at Blizzard ikke ønsker at items for hardcore skal ta helt av i forhold til casual gamers. Det argumentet skjønner jeg, for det er massene som betaler wow, ikke hardcore gamers. Samtidig må de jo spare noe til Ahn'Qiraj "Farmable" legendaries blir det nok "aldri", og iallefall ikke som enkeltdropp. Guilden vår har nå èn, Thunderfury, og det tok sin tid å skaffe begge bindings fra MC, 10 elementium ore (fra BWL), recipe fra mid/late BWL og 100 arcanite bars. Dersom noe like bra skulle komme som enkeltdropp fra en boss "alle" kan ta hver uke ville legendaries droppe totalt i verdi og status.
ahpadt Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 "Farmable" legendaries blir det nok "aldri", og iallefall ikke som enkeltdropp. Guilden vår har nå èn, Thunderfury, og det tok sin tid å skaffe begge bindings fra MC, 10 elementium ore (fra BWL), recipe fra mid/late BWL og 100 arcanite bars. Dersom noe like bra skulle komme som enkeltdropp fra en boss "alle" kan ta hver uke ville legendaries droppe totalt i verdi og status. Vel, det vanskeligeste med det sverdet er vel å skaffe 100 arcanite, anyway.
Haku Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Evt arcanite bar prisen hadde skyrocke xP uansett noen fine drops fra nefarian hvis du sjekker wowguru ...
OscarWoHA Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Fin loot. Bra gjort. De har sikkert lagt ned masse tid på det der.
John Keats Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Hva er dette med Nefarians hode? skjønner ikke hva som menes med det :s
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Har ikke det samme blitt postet for noen dager siden? Her.
Plomma2 Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Hva er dette med Nefarians hode? skjønner ikke hva som menes med det :s Samme som med onyxias hode. Den som får det får en quest der de skal levere inn hodet også kan de velge mellom 3 rewards.
NightKeeper Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Så hva syntes dere ? Jeg syntes at det var ganske dårlig av blizzard og lage siste bossen i bwl så "lett" hvor lenge har bwl vært ute ? 3uker eller noe sånt og siste boss er allerede død. Looten var heller ikke akuratt som jeg forventa meg, hvis dere tar en titt på headrewardsa så er til og med onyxia sine headrewards bedere.Url til post BWL har vært ute i 2 måneder.
NightKeeper Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 ..crap loot. Og ja, jeg mener det faktisk. Ironi? Netherwind og Transendence robe, er du på syre eller?!
Bautastein Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Den off-handen fra hodet til nefarius er mye bedre enn noen annen off-hand (fire-runed grim. og av-offhand) i spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå