Reggy Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 (endret) Er det noen som kan hjelpe i Displace oppdraget. Sitter fast i rommet hvor en klatret ned et tau fra luftesjakt. Kommer ikke videre her. Det to vakter i rommet innforbi, men kommer meg inn der. har prøvd å lese meg fram til løsninger og skjønt at jeg skal hacke laptopen til han personen en først skal følge etter. Deretter skal en bruke dette til å åpne dørene inn til vaktene. Har fått hacket denne laptopen - men skjønner ikke hva jeg gjør i nevnte rom for å få åpnet dørene!! Noen som kan guide? Endret 27. september 2005 av Reggy
Xecuter Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Når du klatrer ned den luftsjaken må du ha hacket laptopen til han duden. Av den får du en access algorithm. Den bruker du til å hacke pc-en som står i det rommet du firer deg ned til fra luftventilasjonen. Da skal du kunne komme deg videre...
Reggy Skrevet 27. september 2005 Forfatter Skrevet 27. september 2005 Høres greit ut, men når jeg firer meg ned i rommet så er det ingen Pc der å hacke. Det er kun en bryter på veggen som man kan skrue på som gjør at vinduene inn til neste rom blir gjennomsiktig eller ikke. Jeg spiller spillet på PC. Er det noe galt med spillet eller er det jeg som bare ikke ser den PC? TAkk og håper du kan hjelpe litt til...
TCi Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Det er ikke en PC, det er en terminal som står inntil veggen. Du får ikke tilgang til den uten de algoritmene i fra laptop'en.
Reggy Skrevet 27. september 2005 Forfatter Skrevet 27. september 2005 Ok. Da ligger vel problemet i at jeg ikke får hacket denne laptopen. Jeg går inn på use computer og åpner security acsess, da kommer det masse tallkoder mens Sam holder på. Det går ingen alarm når jeg gjør dette, men får heller ikke oppfylt noen "goals" på at jeg har skaffet meg disse algorithm... Hvordan får jeg hacket?
Wooho Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Nå er det en god stund jeg spilte Splinter Cell 3 men prøver meg. Du må selv haxe de tallene som Sam Fisher får opp. Er ikke venskeligt, du får jo opp alternativer og da taster du bare de inn. Er veldig lenge jeg spilte gjennom spillet så forklareingen er meget rusten men måtte bare prøve meg.
Reggy Skrevet 28. september 2005 Forfatter Skrevet 28. september 2005 Får hacket denne laptopen, men får ikke fylt målet om at jeg har kodene. De snakker om en server i konferanserommet hvor denne fyren lader sin laptop. Vel jeg finner ikke serveren og da kommer jeg ikke videre i spillet... Håpløst!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå