tunefish Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Sukk... hvor lenge skal folk gidde å rakke ned på dette spillet og gjenta hverandre til sola går ned? Greit, det levde ikke opp til forventningene, og det ble mer linært enn på forhånd antatt. Get over it.
Deadringer Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 jeg synes Fable til pc er veldig bra jeg. bedre enn xbox versjonen. bedre grafikk, bedre styring og mulighet til trainere
simalarion Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 OM du er så lei Tunfish hvorfor er du her. Som jeg sier headcleaver så er poenget mitt at så lenge du vet hva du får er dette et helt ok spill, men ikke komm her å si at dette er et rpg med frihet. Tror jeg har fått med alle mine poenger i min forige post så ikke nødvendig å starte på nytt nå .
Deadringer Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 ikke komm her å si at dette er et rpg med frihet. vel, det har mer frihet enn andre adventure spill. for det er adventure jeg ser det som, ikke RPG.
simalarion Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Det jeg sier jo - må ta det for det det er (dde hehe) , det har jo du gjort
Deadringer Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 er det foresten noen som vet hvor jeg kan få tak i gifteringer?
simalarion Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Ikke noe å si på grafikken i alle fall - flotte lys efekter også (gtx)¨
jocce123 Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 er det noen av dere som hvet hvordan jeg får tak i the avos tear?????
jocce123 Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Har sett gjennom rulleteksten men ingen ting skjedde. Og de sier jo at kampen er over og at ingen vet hva som skjedde med "The Hero". Men som jeg sier, reload autosaven fra da du entra Bronze gate og spill alt du vil, maks ut statsene og få The harbringer. Gå fra snill, til slem og tilbake igjen. Vær utro, mishandle kona di etc. Valge er virkelig ditt 4928350[/snapback]
xersess Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 fable ruler... sant nokk, dumt at ein ikkje kan hoppe og sånt, men drit bra spel uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå