Gå til innhold

call of duty 2 demo kommer i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet
hvorfor lisensierte de ikke source istede for den gamle slitne motoren de bruker?? :roll: da hadde det vært et najs spill da. high res textures, knallbra fysikk, HDR hvis de ville og i tillegg så ville det ikke krevd så mye..

dog så skal de ha cred for den mest realistiske spill røyken jeg noensinne har sett..

Den "gamle slitne" motoren de bruker er faktisk en splitter ny motor som de nettopp har laget selv, med eneste formål som bruk av dette spillet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
"digget flashpoint nettop på grunn av friheten så de må da kunne tilby litt mer frihet nå et så gammelt spill kan det"

Detter jo forsåvidt ein ganske så annen type FPS spil også, lagt mere vekt på realisme for sin tid.COD er det spillet det er er, og alltid har vert, and why fix it when it aint broken?

Og som visse sier over, kofor MÅ de det? En ganske anen type spill følger sin oppskrift, som i dette tilfellet er COD sin meire linære stil.

-Bassaddict-, wolfenstein var det første FPS spillet eg spilte også, meget spesiell opplevels :love:

Grunnen til vrengtpolvott sitt svar, er nemlig dit eget innlegg som virker lite gjennomtenkt. Den som høster, den får.

skjønner ikke hva du mner med lite gjennomtenkt, jeg ga en kortfattet forklaring på min opplevelse av demoen

Skrevet (endret)
skjønner ikke hva du mner med lite gjennomtenkt, jeg ga en kortfattet forklaring på min opplevelse av demoen

Nei, det er jo forsåvidt bra det.Men måten du beskriver det på er som ett gjennomsnittelig resumè fra åssen som helst FPS, du kunne i hvertfall dradd inn de spilla du nevner i postene(e) etter på for å støtte den påstanden om du skjønner. Som du ser er det ikkje bare eg som reagerte, men nok om denne jente kranglinga våres.

Endret av Mala

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...