glad Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 (endret) har telenor adsl og her om dagen brant en del og vi måtte kjøpe ny i sentralen, vi har 2 maskiner som spiller cs, de sa at du måtte abonnere på bedrifts abonomment vis du skal spile hele tiden laste ned musikk osv. var ikke noe i huset vårt som tok skade nei. EDIT: det var noen fiber kabler Endret 24. september 2005 av glad
CavemanK Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Det kan umulig være riktig! Er jo telenors feil at utstyret deres ikke holder.
agvg Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 (endret) Jeg tviler sterkt på at de ga denne forklaringen, hva lød regningen på da? Endret 24. september 2005 av agvg
kjhanken Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 glad, dette faller på sin egen urimelighet. Enten har du totalt misforstått det telenor har sagt, eller så lyger du rett og slett.
Jankee Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Eg trur eg ville hatt ei ny forklaring på kvifor denne rekninga har komme til dykk. Utstyr som står i sentralen er litt vanskeleg å få ødelagt pågrunn av CS-speling, då må det vere overbelasting (noko som tyder heller på at utstyret som stod der ikkje var berekna for slik last og definitivt feilplassert. Men når det gjeld summen så koster ein dslam ein god del meir enn 1000,- så eg tviler på at det er den som har gått. Om det er modemet du har som har røke så må dette skyldes lynnedlsag eller andre brukerforskyldte feil. Men desse går ann å kjøpe kor som helst til mykje lavare sum enn 1000,-
glad Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 glad, dette faller på sin egen urimelighet. Enten har du totalt misforstått det telenor har sagt, eller så lyger du rett og slett. bruker ikke å lyge..
agvg Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 bruker ikke å lyge.. Nei, men dere kan ha missforstått, 1000,- minner om det gebyet Telenor tar for feilsøking hvis det viser seg at feilen ligger på kundens eget utstyr eller kabling. Det er ingenting i sentralen som ryker på grunn av at linja brukes så den forklaringen er enten en løgn fra vedkommende hos TN eller at det har blitt missforstått eller en eller annen bevisst prøver og sverte ISP. Har du fått papirer på dette?
glad Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 lurte bare på om noen hadde opplevd noe lignende??
agvg Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 lurte bare på om noen hadde opplevd noe lignende?? Men hva sto det på regningen dere fikk? Jeg ville gjerne ha hørt dette før jeg mener noe som helst om denne saken.
Hans Erling Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Glad, kan du forklare litt mer utfyllende hva som skjedde og hva Telenor sa og hva dere fikk regning på. Dette høres bare rart ut.
glad Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 (endret) var en vanlig e-faktura feilen ville ikke bli rep før dere betaler. EDIT: men for noen min siden ringte de og beklaget seg og at det ikke var vår skyld at det hadde skjedd de sa at det var noe feil i fiber nettet demmes og at det ikke var cs som hadde hjort det. Endret 4. oktober 2005 av glad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå