Gå til innhold

klokke ned cpu på bærbar


zipuz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk for tipset! Men desverre, jeg lastet ned clockgen og prøver å fyre det opp, men da kommer beskjeden : no clock generators found!

utrolig irriterende! er lei av at denne pcen bråker som et jetfly !

Eller leste jeg kanskje bare feil på fremgangs måten, skjønte ikke alt den fransken =)

Lenke til kommentar

Kan desverre heller ikke påstå at jeg behersker fransk så godt, uten oversettelse-funksjonen (lycos) i Opera hadde jeg nok ikke fått så mye med meg av det som ble skrevet der. Uansett, slik som jeg forstod det var det bare å kjøre programmet. Programmet er forsatt i beta, og jeg har sett at det stadig har blitt oppdatert til å støtte flere PC'r, så kanskje neste versjon hjelper deg ;-)

Har du testet RMClock for å senke spenningen til CPU'n og I8kfanGUI (I9kfanGUI) for å styre viften? Det er så vidt viften på min Dell Inspiron 6000 er innkoblet ved normal batteridrift etter at jeg innstallerte de.

Lenke til kommentar

Lastet ned RMClock, men det funket jo heller ikke :p de settingsene som jeg vil stille på er ikke tilgjengelig for meg. Jeg får håpe på at Clockgen kommer med en versjon som passer min. Kjørere allerede med speedswitch xp så jeg lastet ikke ned den fanGUI'en du snakket om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...