Gå til innhold

Amotor: "Rånere" fikk politihjelp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rart at purken skal drive og hjelpe rånerne og kappløpe... :hmm:

Har vel kanskje noe med at det de får kjørt fra seg på en lukket bane, og ikke i trafikken. Synes det er helt greit.

Noen av dem får vel også kanskje et annet syn på politiet, ikke bare at onkel er ute etter å ta dem hver gang de setter seg bak rattet.

Lenke til kommentar

var ikke med på dette jeg.. men de som skulle få lov til å være med på dette, måtte undertegne en kontrakt om at de skulle skjerpe seg...

 

 

og det sykeste av alt var at det fungerte faktisk! folk ble mer ansvarsfulle av det..

 

 

men tilbake til null nå da!

 

 

(ps, jeg bor i lillehammer og opplevde dette på kloss hold)

Lenke til kommentar
Dan Stamnes: Betyr det at dette bare var et engangstilfelle og ikke er noe de har fortsatt med?

meg bekjent så er det et engangstilfelle for øyeblikket, men er store muligheter for at det gjentar seg (dette var sagt av politiet i lillehammer, som var utrolig fornøyde med hvordan vi "ungdommen" oppførte oss under prøveperioden)

 

 

 

Det ble i regi av politiet holdt "konkurranser" i forkant av at det hele startet.

 

 

De skaffet til veie en stor asfaltert plass litt neddi strøket her, hvor de satte ut kjegler og diverse hindringer, rett og slett som en slags bane.

 

Deretter sendte de ut melding om at det var bare å møte opp og kjøre for de som ville dette. var ikke den største sukseen da ikke alle fikk hørt om dette i tide og at det ble noe surr med når på døgnet dette skulle være, så fler folk kom for sent

 

men alt i alt så virker det som om dette vil bli gjentatt, med forlenget tid på "perioden" hvor man skriver kontrakt..

 

 

er det noe mer omkring dette dere lurer på så post i vei, jeg svarer så langt det lar seg gjøre. (men merk at jeg var selv ikke med på dette da jeg allerede kjører eksemplarisk i trafikken .. eh... nei... ble bare aldri til at jeg ble med desverre)

 

 

Mvh

 

Dan Stamnes

Lenke til kommentar
Dan Stamnes: Ville det vært mulig å møte opp selv om man ikke har vært med på noen kontrakt, eller ikke egentlig bor i Lillehammer?

Søstra mi bor i Lillehammer og det kunne vært artig å kanskje stikke innom "banen".

desverre så gjelder vel dette ungdommen i og rundt lillehammer, som daglig er ute her..

 

 

ville blitt dumt om folk fra f.eks gjøvik kommer og skriver en kontrakt, drar tilbake til gjøvik og blir med til våler når den tid er inne..

 

 

så desverre :cool:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...