Gå til innhold

Søkeoptimalisering på side med dynamisk innhold


Anbefalte innlegg

Hallo, håper det er noen der ute som har litt mer peiling på dette enn det jeg har. Hvis jeg har en side, si index siden min, der hovedinnholdet er dynamisk, men det er den samme siden bare med forskjellig innhold i hoveddelen. Også har jeg lyst til å søkemotoroptimalisere siden min slik at søkemotorene finner hovedsiden, og ser hver enkeltside som en egen side, selv om den har samme navn men forskjellig innhold.

 

Jeg har ikke linker til alle sidene på siden min, men har et søk der det enkelte innhold kommer fram via asp i hovedvinduet. Så det er ganske mye innhold. Er det noen måte en kan fortelle hvordan søkemotorene skal søke seg videre på alt innholdet jeg har inne? Slik at alle de dynamiske sidene kommer opp ved søk på google og lignende.

 

Eksempel: Søker jeg på Sidenavn.no på google, så kommer disse sidene opp: Sidenavn.no/index.aspx , Sidenavn.no/index.aspx?id=462, Sidenavn.no/index.aspx?id=461

 

Der de andre sidene har input fra en database, men med samme innholdet rundt så det fins egentlig bare en hovedside.

 

Håper dere forsto hva jeg mente, hvis ikke kan jeg sikkert prøve å forklare på en litt annen måte om jeg får det til.

 

Takker på forhånd for svar!

 

Mvh. Mats

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...