Skeptos Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 To ganger mens jeg har spilt Battlefield 2 har jeg blitt spurt om å bli med i klan, sist gang av "Xervish" fra "USEC". Jeg sa begge gangene at jeg ville tenke på det. Mine spørsmål er: Hva er en klan, og hva innebærer det å være med i en slik? Jeg ville satt pris på et dypt og grundig svar.
Admin'c Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 kort sagt så er det som å gå på langrenn eller spille tennis. Man øver, spiller konkuranser og snakker sammen. Graden av seriøsitet varierer veldig. Og noen har ambisjoner om å nå langt
Rampage Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Innebærer at dere som et lag samarbeider og bruker taktikker for å vinne kamper. Litt mer organisert gaming
Lars-H Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Innebærer at dere som et lag samarbeider og bruker taktikker for å vinne kamper. Litt mer organisert gaming jepp. blir mer "et lag"..
Sigga Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Blir nesten som å spille på et fotball lag: Du må møte opp på treninger, spille i turneringer og laddere. En klan kan ofte være veldig seriøs, eller bare spille sammen får å ha det gøy. Klan er utrolig morsomt, hvis du havner sammen med de rette folka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå