Fisk1 Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Ja...Et festlig problem. Når jeg logger meg inn i WoW og har starta å spille,så går det en viss tid, også blir skjermen svart. Akkurat som når man slår av PC'n... Tida varierer, i dag klarte jeg å holde det gående i ca 5-7 minutt. Hva faen,sier jeg bare?
Musty Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 blir det varmt i kabinettet ditt kanskje ?
Fisk1 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 blir det varmt i kabinettet ditt kanskje ? Nei,sorry. Har tenkt på det... Blir ikke varmt 2 sec etter boot.
ElvisOJ Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Sinnsykt irriterende problem det der ja... Dette funka for meg: -Høyreklikk på "my computer" og trykk manage -Trykk på "device manager" -Åpne "system devices" menyen -Finn "Via cpu to AGP controller" gå inn der. -Trykk "update driver" -Velg "Install from a list or specific location" og trykk next -Velg "Dont search..." trykk next -Velg "PCI standard PCI-to-PCI bridge" og trykk next. Restart og lykke til!
Fisk1 Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 Sinnsykt irriterende problem det der ja... Dette funka for meg: -Høyreklikk på "my computer" og trykk manage -Trykk på "device manager" -Åpne "system devices" menyen -Finn "Via cpu to AGP controller" gå inn der. -Trykk "update driver" -Velg "Install from a list or specific location" og trykk next -Velg "Dont search..." trykk next -Velg "PCI standard PCI-to-PCI bridge" og trykk next. Restart og lykke til! Hjertelig takk! Har installert ATI Catalyst nå,får se om det hjelper noe... Hvis ikke skal jeg teste din måte. Takktakk...
JRL Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 har samme problem her, vist du finner ut av det, venligst del
Fisk1 Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 Vyrm sin løsning funka fjell! Så takk til Vyrm for ekspert-hjelp.
no name needed Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Samme problemet jeg også, men jeg finner ikke "via cpu to AGP controller" i listen. Nå har jeg norsk XP, men jeg mener å tro at jeg har lett på riktig sted. Varierer listen etter hvilke spec's du har? Jeg har i såfall: Athlon XP2800 Radeon 9800pro 256MB 1GB RAm Asus a7n8x
Fisk1 Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 Det ligger under "Systemenheter" i "Enhetsbehandling". Det skal hete "Via CPU to AGP controller" eller noe lignende, og skal bli til "PCI til PCI-bro av PCI-standard". Håper det hjalp litt.
no name needed Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 (endret) Hmmm... kan fortsatt ikke finne det.... Her ser du alt som finnes i enhetsbehandlingen.. Screen Shot Med meg blir det svart skjerm rett etter den første velkomstskjermen loades. (der du må velge accept eller decline for første gang). Endret 24. september 2005 av no name needed
Fisk1 Skrevet 26. september 2005 Forfatter Skrevet 26. september 2005 (endret) Hmmm... kan fortsatt ikke finne det....Her ser du alt som finnes i enhetsbehandlingen.. Screen Shot Med meg blir det svart skjerm rett etter den første velkomstskjermen loades. (der du må velge accept eller decline for første gang). Du har satt det på alt, så da veit jeg ikke hva det kan være. Sorry... Endret 26. september 2005 av Fisk1
norpheus Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Samme problemet her også, løsningen til vyrm funka dårlig, siden jeg allerede har "PCI til PCI-bro av PCI-standard". Hvis noen finner noe bra løsning så si i fra da
bjoors Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Hadde liknede problem med WOW før, hadde prøvd oppdatering av drivere og patcher i Windows og ATI, uten at dette hjalp.... Så testet jeg Fail Safe Settings i BIOS (har MSI hovedkort, samme type som norpheus), etter dette har jeg ikke hatt noen problem med WOW.. /Draknar lvl60 orc warrior, Aggrammar /Trollina lvl60 troll priest, Aggramar
atrax Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Dette hjalp meg en gang: Høyreklikk på kabinettdøren, velg 'Åpne'. Ctrl + F for å åpne 'Søk'-boksen, skriv inn 'ledig molexplugg'. Når du finner en, drag & drop den til skjermkortet.
norpheus Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Hehe like morsom som alltid atrax Lenge siden sist btw, du har vel ikke glemt de tre luringene Alistina, Zalman og Heffalomp? Skjermkortet får selvfølgelig den strøm'en den skal ha, men skal teste fail safe settings i biosen når jeg er ferdig med denna helvetes mattetimen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå