Gå til innhold

telenor tilbud ved videre binding..


HPS

Anbefalte innlegg

min bindingstid hos telenor med privat+ går snart ut.. sendte en mail til telenor og sa at eg skulle kjøpe ny mobil så hvis de kunne gi meg et godt tilbud på en telefon så skulle eg vurdere det. fikk telefon fra telenor i dag med "tilbud".

 

kunne få 1000 kr i fratrekk på regningen eller 300 kr i avslag ved kjøp av mobil...

 

 

synst dette var for dårlig og sa nei takk.

 

noen som har fått noe bedre tilbud fra de i en sånn situasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
min bindingstid hos telenor med privat+ går snart ut.. sendte en mail til telenor og sa at eg skulle kjøpe ny mobil så hvis de kunne gi meg et godt tilbud på en telefon så skulle eg vurdere det. fikk telefon fra telenor i dag med "tilbud".

 

kunne få 1000 kr i fratrekk på regningen eller 300 kr i avslag ved kjøp av mobil...

 

 

synst dette var for dårlig og sa nei takk.

 

noen som har fått noe bedre tilbud fra de i en sånn situasjon?

Gikk over fra Privat + til tele 2 champion, så var d en fyr som ringte fra Telenor og ga meg tilbud på en gratis tlf om jeg kom tilbake til dem, spurte ikke hvilken mobil d var snakk om da jeg ikke var interessert.

 

Sjekk rundt i noen butikker, d er jo alltid tilbud på mobiler med videreføring

Lenke til kommentar

Sjekk rundt i noen butikker, d er jo alltid tilbud på mobiler med videreføring

er vel ikke så mye å skryte om rundt i butikkene.. ikke her eg bor ihvertfall.. uansett så koster det stort sett det samme for telefon + 12x129 som det koster å kjøpe den uten abb. og når f.ex mobyson er billigere å ringe med (kontantkort) enn telenor fri20 så gidder eg ikke det..

Lenke til kommentar

Hvis du sier ja takk til 1.000 kr. fratrekk på fakturaen får du 12 mnd. ny binding og du kan ikke kjøpe en billigtelefon på 11 mnd...

 

Sier du ja takk til et brev der det står at du får 300 kr. rabatt på en mobil eller mobiltilbehør ved kjøp av ny mobil er dette et godt tilbud. Husk at f.eks. en Sony Ericsson K700i koster ca. 2.000,- uten abo. på de fleste nettbutikkene, men hvis du tegner et Fri20 abo., Privat, Privat+ eller Djuice NonStop får du den for 1 kr. og da har du 299 kr. som du kan f.eks. bruke på et futeral eller en billader, er ikke det et godt tilbud? 2.300 kr. blir til 0 kr ved 12 mnd. binding...

Lenke til kommentar

Datating, det avhenger vel om de 300 er ekstra til den gjeldene bindingsrabatten i butikken. Uansett så vil jeg si at det er dårlig tilbud uannsett. Dette grunnet at for å få mobilen billig med kjøp så må en ut med et dyrt abb.

 

Tele2 Champion, mnd pris 0,- kr , samtale pris 0,59 kr, sms 0,59 kr

Telenor Privat+, mnd pris 129,- kr, samtale pris 0,89 (+0,55 til netcom nett), sms 0,69

 

Altså mer kostnaden vil fort dekke opp besparelsen din som du fikk av telenor (noe som er grunnen til at Telenor i utgangspunktet subsiderer telefonen)

Lenke til kommentar

hvis eg velger 1000 kr i avslag på regningen... kordan fungerer dette då ?

 

kan eg f.ex kjøpe en 6680/n70 til 2000+++ og så viderebinde i 12 mnd.. og så betale 29 kr mnd de første 12 mnd (telenor privat 129 -100x10) og så 129 de siste 2 mnd og bruke et annet abb?

 

eller trekker de fra 1000 kr på det man ringer? :| sånn at man uansett må betale 129 og hvis ikke man bruker noe så får man ikke trukket fra noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...