Gå til innhold

Windows-komponentar køyrt med Wine?


SNratio

Anbefalte innlegg

På jobben vurderer vi eit prosess-styringsverktøy som er bygd med IIS og PHP. Iflg uviklar er det ikkje noko problem å bruke Apache i staden for IIS, men systemet brukar nokre Windows-komponentar. Desse er på system-nivå, heile grensenittet er web-basert.

 

Korleis er status for Wine no, er det (generelt) grunn til å tru at slik komponentar køyrer under Wine, eller at vi kan få Wine-folka til å tilpasse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På jobben vurderer vi eit prosess-styringsverktøy som er bygd med IIS og PHP. Iflg uviklar er det ikkje noko problem å bruke Apache i staden for IIS, men systemet brukar nokre Windows-komponentar. Desse er på system-nivå, heile grensenittet er web-basert.

 

Korleis er status for Wine no, er det (generelt) grunn til å tru at slik komponentar køyrer under Wine, eller at vi kan få Wine-folka til å tilpasse?

system-nivå? Så du mener dere bruker fks dot net eller kommandolinje-kommandoer gjennom exec() el l.? Gnu/linux har ei myeee bedre kommandolinje enn windows, med mange flere program,; det burde egentlig ikke være noe problem å kjøre dette på gnu/linux. Spør utviklerne hva det er som krever IIS og windows.

Lenke til kommentar
Hva er grunnen til å du/dere vil kjøre applikasjonen i Linux? Hvis det fungerer fint i Windows så er det jo egentlig ingen grunn til å bytte OS.

Ikkje det? Eg veit om ganske mange grunnar, og det trengst vel ikkje å liste dei opp. Vil berre peike på prinsippet om plattformuavhengigheit, som det har vore utruleg lønsamt for oss å satse på. Sjølv om vi vel å køyre applikasjonen på ein Windows-server no, er det viktig for oss å ha andre vegar opne, om det er mogleg. Mono gjer jo .NET-komponentar langt på veg plattformuavhengige, og ut frå mine røynsler med Wine, skulle det vere ei kurant sak å køyre komponentar.

Lenke til kommentar
Vil berre peike på prinsippet om plattformuavhengigheit, som det har vore utruleg lønsamt for oss å satse på. Sjølv om vi vel å køyre applikasjonen på ein Windows-server no, er det viktig for oss å ha andre vegar opne, om det er mogleg.

Det burde dere kanskje ha tenkt på når dere utviklet applikasjonen ;)

 

Som sagt tidligere så får dere prøve det i Wine, men den beste løsningen er fremdeles omskriving av applikasjonen slik at den fungerer uavhengig av OS.

Lenke til kommentar
Det burde dere kanskje ha tenkt på når dere utviklet applikasjonen

Ikkje vi som har utvikla, kor har du det frå? ;)

Vi er berre pilot-kunde. Eg har ikkje snakka med utviklarane i firmaet sjølv, men eg vil tru tilgangen på utviklingsverkty har hatt mykje å seie for løysinga dei har valt. Og når dei nyttar PHP og opnar for Apache, så blir det litt søkt å snakke om eit "Windows-system" generelt: I mange tilfelle vil det vere lett å flytte eit slikt system til andre plattformar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...