Gå til innhold

Må DoD:Source kjøpes via Steam ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
[iC,24/09/2005 : 14:03] Selvfølgelig er jo ikke det at DOD:S bruker Source-motoren grunn nok til å si at det er en egen mod, da veldig mange spill baseres på andre spills motorer (som Q3-motoren, som brukes av BiA, Unreal Tournament 2003 og UT04 ++).

Nå er de tre spillene du nevner alle basert på Unreal 2 motoren, som ikke har noe med Q3 motoren å gjøre, men poenget er der.

Beklager, blanda helt om. :p

Men hvike spill er det som er basert på Q3-motoren da? :dontgetit:

Nei, espinos, jeg "innser" ikke at jeg har "taåt" noen diskusjon, hva nå enn det betyr... :roll:

Endret av MeTa][iC
Videoannonse
Annonse
Skrevet
[iC' date=25/09/2005 : 21:57]
[iC,24/09/2005 : 14:03] Selvfølgelig er jo ikke det at DOD:S bruker Source-motoren grunn nok til å si at det er en egen mod, da veldig mange spill baseres på andre spills motorer (som Q3-motoren, som brukes av BiA, Unreal Tournament 2003 og UT04 ++).

Nå er de tre spillene du nevner alle basert på Unreal 2 motoren, som ikke har noe med Q3 motoren å gjøre, men poenget er der.

Beklager, blanda helt om. :p

Men hvike spill er det som er basert på Q3-motoren da? :dontgetit:

Nei, espinos, jeg "innser" ikke at jeg har "taåt" noen diskusjon, hva nå enn det betyr... :roll:

nei, siden du er så dum at du ikke klarer å tålke en liten tastaturtrykkfeil.

tapt. T-A-P-T! fårstår du det nå eller? :roll:

Skrevet

Gidd å dra dette så offtopic dere to. Ta det heller et annet sted.

Uansett nå er det ikke lenge til DODS kommer ut. Gleder seg. :D Vet noen noen om noen DODS servere som skal kome opp (norske servere)?

Skrevet (endret)
Gidd å dra dette så offtopic dere to. Ta det heller et annet sted.

Uansett nå er det ikke lenge til DODS kommer ut. Gleder seg. :D Vet noen noen om noen DODS servere som skal kome opp (norske servere)?

Battlefield.no setter vel opp en :)

Vil tippe Catch-gamer.no og...

Endret av Dandar
Skrevet
jeg kjøpte HL2 Gold Edition via Valve på nettet og jeg fikk det gratis, tror det gjelder for sølv også

Har du kjøpt Gull eller Sølv pakken over Steam får du med DODS. Hvis du har kjøpt Bronse pakkken over Steam får du ikke med DODS, dette gjelder forøvrig også de pakkene du har kjøpt i butikken (Standard DVD-Pakken med HL-2 og CSS) inneholder ikke DOD, samt den TIN Boksen med HL-2, CSS og HL-Sorce inkluderer ikke DODS.

Så er denne saken ute av verden :)

Uansett, hva synes folket om DODS, regner med at det kom ut i går etter midnatt? :hmm: Fikk ikke prøvd det ut, men når jeg kommer hjem skal det games. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...