Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noen tips mot dugg på ruter?


Golky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sørg for at bilen din er tørr innvendig (matter, tepper osv), vask rutene og fyr på med aircondition hvis du har det :)

 

Har ikke prøvd noen vidundersprayer, men det enkle er ofte det beste. Fyr på full varme, åpne rutene på begge sider en liten cm og duggen forsvinner fort som fy (i bilene jeg har hatt iallefall)

Lenke til kommentar
Sørg for at bilen din er tørr innvendig (matter, tepper osv), vask rutene og fyr på med aircondition hvis du har det :)

 

Har ikke prøvd noen vidundersprayer, men det enkle er ofte det beste. Fyr på full varme, åpne rutene på begge sider en liten cm og duggen forsvinner fort som fy (i bilene jeg har hatt iallefall)

Godt råd samt at det skal veldig lite til for å stile inne klimanlegget riktig så er problemet vekke.

Lenke til kommentar

AC fjerner dugg effektivt ja, men ikke alle biler har det :roll:

 

Henger meg på Fog-X som de har på mange bensinstasjoner. Det er ei svart flaske, har brukt det middelet på min og mine foreldre sine biler, har fungert veldig bra på alle 3.

 

Har du muligheten til det så kan du jo prøve å sette bilen i en garasje og få den tørket med en bra ovn eller flere, da MÅ mattene ut og sett dørene åpen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...