Alt-Ctrl Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jippeee http://www.fileshack.com/file.x?fid=7704 Skal bli morsomt, håper det er like gøy som originalen, men litt mer realistisk ;-) Nå har jeg ratt og pedal
KristianF Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Oh nice! Håpe på at det er minst like bra som forrige WR. WR 1 var helt utrolig kjekt!
Alt-Ctrl Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 Jepp, tror det er multiplayer på fullversjonen, savna det på enern. Her har jeg lasta opp noen bilder fra demoen ;- ) http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...0entry4887942
Desdichado Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Kort spørsmål til deg Hawk-Eye, i og med at du har testet dette. Er verdenen like øde og forlatt som i det første spillet? Eller hender det du treffer på møtende trafikk eller andre "hindringer"?
Alt-Ctrl Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 Det er andre biler, busser og til og med politi. Men politiet trenger en overhaling, de følger ikke etter deg selv om det setter på sirenene :-P Ellers kan man finne traktorer og skurtreskere ute på jordene, men man kjører bare rett igjennom dem hvis man vil "leke" :-( Hvis du kjører ut på gresset blir det spor etter der du har kjørt :-D Der du starter når du tar "cruise" er det en bensinstasjon man kan reparere og fylle opp tanken hvis man vil. Men jeg har ikke prøvd den.
KristianF Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Bensin og reperasjon funker fint. Var litt lite trafikk.. Skulle likt å sett litt mer av det.. Og vet ikke om det er noe jeg syns, men physicsen var ikke like realistisk her som i WR1..
Marius_EV Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Digg spill. Blir gøy når fullversjonen kommer ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå