Gå til innhold

Guild Wars PvP spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gw er basert på PvP ja. du kan bare komme til lvl 20 og kan ha max 8 i partyet ditt

Verdt å prøve.Vis du vil kan du bare lage ein pvp cahr da kan du begynne å spela

pvp isdenfor pve som du må bruke 1 veka med opptil 3-4 timer kvar dag til å

komme til lvl 20

:)

Skrevet
I WoW likte jeg å spille i high-end dungeons hvor man teamet 40 stykker sammen. Er GW slikt eller er det bare PvP her?

Er PvE her også, og det var kanskje mest fokusert på PvP, men nå mener jeg at det er ca. 50/50, selv om jeg personlig synes PvP er mest underholdende. Er max 8 manns-party som izoren sa, dette for å holde det noenlunde balansert, slik at det avgjørende for kampen ikke er hvem som har mest disconnects.

• 2 uker senere...
Gjest member-60584
Skrevet

kjøpte GW for noen dager siden bare sånn for å prøve det.

PvP er ganske latterlig i GW tbh

står bare å spammer 1-3 knapper. greit nok man kan ha 8 knapper, men de fleste bruker man til enchantments man trykker på før kampen.

lagde en E/Mo PvP only.

Skrevet

Nei, durin har rett der :)

Vent til du har 150 skills å velge mellom, og laget ditt lager en build basert på 2 ferdigheter. Kan jo f.eks nevne at vi bygget en build på bone horrors, hadde vel ca. 60 oppe for kampen begnte :) Da var det ikke nok å trykke på 1-2-3. :)

Uansett, er kun en PvP template osm duger, synes jeg, og det DV Boon healeren. Den er god :)

Skrevet

står bare å spammer 1-3 knapper. greit nok man kan ha 8 knapper, men de fleste bruker man til enchantments man trykker på før kampen.

lagde en E/Mo PvP only.

Si meg, du spilte vel arena kan jeg tenke meg?

Og uansett, hvis det bare er å spamme 1-3, hvorfor ville iS, Val, Nu eller iQ f.eks grust deg passe grundig?

Skrevet

lagde en E/Mo PvP only.

Si meg, du spilte vel arena kan jeg tenke meg?

Og uansett, hvis det bare er å spamme 1-3, hvorfor ville iS, Val, Nu eller iQ f.eks grust deg passe grundig?

Skal vi ikke se bort ifra :D

Seriøst, kom deg elnger i spillet, og spill i tombs, det ER pvp :)

Gjest member-60584
Skrevet

vel drevet å lest på diverse forum om "builds" etc for å få en større forståelse av spillet og det virker stortsett som det handler om hvem som kan spamme 2-3 knapper mest. selvfølgelig teamwork. teamwork der alle spammer 2-3 knapper.

men hva er "spikers" ? høres ut som noe som handler om burst dmg men...

også var det mye whine om "IWAY". illusionary weaponry noe. fant aldri ut av det.

Skrevet
vel drevet å lest på diverse forum om "builds" etc for å få en større forståelse av spillet og det virker stortsett som det handler om hvem som kan spamme 2-3 knapper mest. selvfølgelig teamwork. teamwork der alle spammer 2-3 knapper.

men hva er "spikers" ? høres ut som noe som handler om burst dmg men...

også var det mye whine om "IWAY". illusionary weaponry noe. fant aldri ut av det.

4986715[/snapback]

Spiking er kort fortalt å gjöre mye skade på kort tid - f.eks 5 air elem's som på telling via. f.eks VT eller TS samtidig bruker f.eks chain lightning, lightning orb etc.

Illusionary Weaponry er en mesmer elite enchantment som gjör at den som har det på seg ikke gjör noe skade i melee, men istedet gjör en fast mengde skade per slag bestemt av 'nivået' mesmeren har på IW'en sin :)

Beklager evt. ä og ö da jeg sitter på en pc med svensk tastatur ;)

Skrevet

IWAY er vel når et lag fullt av W/R med pets og 2 necroer er på lag, og skillen "I will avenge you" er sentral. Dette er FotM, og kjedelig å møte med random pick-up grupper :p

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...