pellemann Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 litt noob spørsmål, driver og springer rundt i wetlands området for å komme til ironforge, men finner ingen veier som går sørover til ironforge, ei heller båt fra menethil harbour. hvordan kommer jeg dit ?? i tillegg spiller ikke kameraten min så ofte så det er ikke mye hjelp i han akkurat nå takk
KompleX Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Spør Ingame da vel. Dessuten er det i Dun Morogh, ikke wetlands.
pellemann Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 (endret) vet at ironforge ligger i dun morogh, men jeg finner ikke veien ned dit fra wetlands. liksom det som var cluet *edit* leif Endret 22. september 2005 av pellemann
gamer73 Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 (endret) Følg veien og følg skiltingen ut fra menethil harbor...vil tro det tar deg trygt og godt til IF Dvs at du først skal til loch modan, så dun morgot og så finner du sikkert skilt som det står Ironforge på. sorry for ekstremt dårlig rettskriving når det kommer til stedsnavnene over, men jeg tror at du skjønner hva jeg mener. Endret 22. september 2005 av gamer73
pellemann Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 står det andre skilt langs havnen enn det ene midt på da, det med opplysninger om båt tilbake til Kalimdor? får gjenre kikke litt nøyere da
gamer73 Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 ja kom deg ut av menethil og løp oppover veien. Det pleier å være skilting ved hvert veikryss. Blizzard har vært utrolig flinke på slikt.
holst84 Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 ja, gå nord ut av menethil til du kommer til et veikryss- Venstre leder deg til Arathi til slutt, mens høyre fører deg til loch modan og IF etter det. Bare å følge skilt ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå