Gå til innhold

Demo av Serious Sam II (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hentet den ned og spilte litt men den var ikke så altfor imponerende.

Haha, tenkte jeg skulle lese litt her om erfaringer så jeg kunne bygge opp forventningene til jeg kom hjem fra jobb og kunne teste selv. Du gjorde en god jobb i å ødelegge den moroa :)

Skrevet

likte det ikke, graffiken var ikke noe serlig, monsterene var kjedlige, våpene var helt forferdlige, masse kjedlige sci-fi våpen, og de så drit stygge ut, hagla hadde blitt maltrakert til noe av det styggeste jeg har sett i et spill på lenge

Skrevet

Består bare demoen av det ene brettet? Savnet litt større områder å skyte vilt rundt seg på. Spillet var ganse kult, men det er en ting jeg ikke skjønner. Hvorfor heter spillet Serious Sam 2 når det er det tredje spillet i rekken?

Håper jeg husker rett nå, men jeg mener at det er 2 spill før dette spillet, nemlig:

Serious Sam - The first encounter

Serious Sam - The second encounter

Skrevet (endret)
Består bare demoen av det ene brettet? Savnet litt større områder å skyte vilt rundt seg på. Spillet var ganse kult, men det er en ting jeg ikke skjønner. Hvorfor heter spillet Serious Sam 2 når det er det tredje spillet i rekken?

Håper jeg husker rett nå, men jeg mener at det er 2 spill før dette spillet, nemlig:

Serious Sam - The first encounter

Serious Sam - The second encounter

De første spillene blir vel:

Serious Sam 1: Part I

Serious Sam 1: Part 2

Så kommer toern:

Serious Sam 2

Er vel slik de tenker.

Endret av razh0r
Skrevet

Syns faktisk demoen var artig :yes: Helt grei grafikk og skyt på alt du ser beveger seg. Mulig det blir litt ensformig i lengden da, men er helt all right hvis du bare er ute etter litt ukomplisert pang pang underholdning :w00t:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...