Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Støy på anlegget?


dico

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har et forslag til deg. Prøv å ta ut signalkabler og hør om støy er der fortsatt. Ev hent signal fra en bærbar PC og se om det da støyer.

 

Jeg har hatt div rimelige forsterkere opp gjennom tidene, og noen av de hadde susing (og da litt brumming i sub) uansett hva jeg gjorde. Byttet forsterker, og problemet var borte.

 

Hvis susing forsvinner med annen signalkilde så er det ikke problem med forsterker.. Da er det vel heller støy mot signalkabler og/eller støy/jordfeil i cd-spiller...

Lenke til kommentar

Boss 150x4 forsterker

Jensen 12" Sub

 

En pioneer spiller jeg lånte, som funket fint før jeg koblet den til forsterkeren.

 

Har jordet forsterkeren til bilbeltet bak.

 

Signal og strømkabel ligger på hver sin side.

 

Bilen er på verksted nå, så jeg skal prøve meg litt fram når jeg får den tilbake senere i dag :)

Lenke til kommentar

Jepp og i tillegg en link opp mot tråden på bilforumet som tar for seg BoomBoom, Flashaudio og alt det lugubre rundt USCarvor og all den andre møkka som pumpes ut på markedet av samvittighetsløse utsugere.

 

Det å lage en nettside som tilsynelatende ser ut som en nettbutikk hvor en har oppkonstruerte priser og usann informasjon om produktene som en får til "fantastiske priser" på netthandelen er jo ikke noe særlig for å si det mildt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...