Gå til innhold

Ny pc må ha Alt me!12tusen max.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.!

Eg ska kjøpe meg ny pc å eg lure på ka som er bra.Eg ska bruka den til speling so det blir vel "gaming pc"

eg vett eg ska ha 7800gt, SLI hk,1 eller 2 gig ram?,250gigabyte harddisk(holder vel en stund),17 eller 19 lcd skjerm??

kabinett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300355&cks=PRL

Strømmforsyning: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...SK80BK&toc=2293

Er dette bra?

kan dette gå for 12000kr mangler alt so eg trenger mus tastatur osv..

takk på forhånd=) :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke om PSU er så bra, fordi linken du har lagt opp, er til kabelstrømper.. men de ser veldig bra ut, de kan du også kjøpe!

Skrevet (endret)

Vanskelig å sette opp en GeForce 7800 SLI-maskin til 12k, særlig hvis du skal ha med skjerm og alt. Det går kanskje uten skjerm.

Edit: Hvis jeg forstår det rett, så klarer du deg med kun et grafikkort? Da burde det gå.

Endret av Smirnoff
Skrevet

ja ska kun ha et 7800kort å da va den mist`en :thumbup: kan eg få link me pc t 12tusen då viss da går?? eg e kje nåke go på bygging eller kan kje nåke nesten men vett nåke :p

Skrevet

syns jeg skulle være litt snill, og lagde en handlevogn til deg.. 300 kr over prisen din.. mangler tastatur, mus, kabinett.. men må kutte ned en plass hvis du skal få plass til det.. det er ditt valg :roll:

Skrevet (endret)

Dumme med de corsair brikkene A11i har lagt i handlelisten er at de kun er c2 i intel maskiner, mens på AMD er de 2.5...

Har de selv og ble skikkelig skuffet av det :(

Edit: ingen som tenker på en annen viktig ting her, og det er OS...

Hadde aldri kjøpt så dyr pc for å kjøre med "lånt" OS....

Endret av nahojdat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...