LarsWilli Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 har kobla til en ny hd til pc'n, vet att den er delt opp i 2 partisjoner og att det er ting på den. men når jeg åpner min datamaskin finner jeg disken som 1 partisjon, og får spørsmål om å formatere...har jo masse stuff der som jeg ikke vill miste da...noen som har råd? takk
efikkan Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Bruk Partition Magic og se om det er partisjoner på den. Er den riktig tilkoblet?
LarsWilli Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 ja, det er den. finner den i bios, og den står som primary slave....
LarsWilli Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 vell, partition magic fant heller ikke partisjonene, så lurer virkelig på hva som har skjedd
Hårek Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Det mange har trøbbel med er at de har koblet til en disk større enn 120 GB mens Windows er for gammel til å håndtere det. F.eks første versjon XP (uten Service Pack). Da forsvinner dataene.
Hårek Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Hvis du skal bruke en stor disk så må du det. Men det hjelper ikke til finne de dataene, de blir det verre å få tak i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå