Gå til innhold

Half-Life I & II

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg kjøpte pakken med Half-Life 2 og Counter-Strike: Source for en stund siden. Betyr det at jeg kan få lastet ned Half-Life: Source da...? Hvis ikke, hvilke "pakketilbud" bør jeg kjøpe for å få Half-Life? Og ikke minst alle add-ons til både I og II?

Sikkert veldig dumme spørsmål dette her, men jeg er helt ny i dette gamet.

Lars

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, HL:S får du ike med du må kjøpe den, men hav med og kjøpte HL:Blue shift, så åpner du ALLE spillene til HL1, blue shift, opposing force, CS etc. Du får nesten alt :D Og det er lovlig :D

Skrevet

Half-Life 2 er uten tvil det beste spillet jeg noen gang har spilt. Man nå har jeg spilt gjennom det, så jeg lurer på om noen har noen andre lignende spill jeg bør sjekke ut?

Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet

Ærlig talt. Jeg finner ingen bedre emnetittel enn den jeg startet med. Innlegget omhandler en del spørsmål jeg hadde angående HL og HL2. Som en digresjon spurte jeg om noen kunne tipse meg om noen gode spill "i samme gata" som HL2. Jeg anså det ikke som nødvendig å starte en ny tråd pga en liten digresjon. Tråden handler fremdeles om HL og HL2.

Men hvis noen kommer på en ny og bedre emnetittel; da er det bare å si ifra, så skal jeg endre den omgående.

Skrevet
Ærlig talt. Jeg finner ingen bedre emnetittel enn den jeg startet med. Innlegget omhandler en del spørsmål jeg hadde angående HL og HL2. Som en digresjon spurte jeg om noen kunne tipse meg om noen gode spill "i samme gata" som HL2. Jeg anså det ikke som nødvendig å starte en ny tråd pga en liten digresjon. Tråden handler fremdeles om HL og HL2.

Men hvis noen kommer på en ny og bedre emnetittel; da er det bare å si ifra, så skal jeg endre den omgående.

hva med: Vilken versjon av HL 2 må jeg ha for å få HL:S?

Sikkert ikke beste emnetittel(men hva forventer du kl er 03:00 :dontgetit: ) men den sier ivertfall noe om hva du spørr om i posten din. Svarer på Half-Life I & II sier jo ingenting om hva du spør om i posten din.

Skrevet
Half-Life 2 er uten tvil det beste spillet jeg noen gang har spilt. Man nå har jeg spilt gjennom det, så jeg lurer på om noen har noen andre lignende spill jeg bør sjekke ut?

PS: Du hatt en slik overskrift: "Hvordan få tak i HL:Source?" eller noe liknende.

"The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay" er nok Half-Life 2's eneste virkelige konkurrent på FPS markedet. Et herlig og barskt skytespill med lekkert skuespill og god grafikk.

Og du kan jo også se på Far Cry, selv om jeg mener både HL2 og Riddick er noen hakk bedre.

Skrevet
Ærlig talt. Jeg finner ingen bedre emnetittel enn den jeg startet med. Innlegget omhandler en del spørsmål jeg hadde angående HL og HL2.

k_wannebo kom med én av mange muligheter til bedre emnefelt, men siden du ikke er interessert i å forbedre dette, så blir tråden stengt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...