Gå til innhold

Cooler Master Aerogate 3.

daniel_984

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En idé er jo å lodde av høyttaleren og lodde et bittelite pot-meter i serie. Da kan man få bip-bip istedet for PIIIP-PIIIP.

Endret av sedsberg
Skrevet
En idé er jo å lodde av høyttaleren og lodde et bittelite pot-meter i serie. Da kan man få bip-bip istedet for PIIIP-PIIIP.

Kjempe ide. Det kan man jo jøre, alarmen er vell høyere enn bipbip, så til nød hører man den vell alikevell.

Skrevet

Uff. Er så meye alarmer på rommet her nå atte.. :p Når det piper om natta/morgenen vet jeg aldri om det er Aerogaten, mobilen, utetermometeret (om det er vinter og frysealarmen står på) eller en av PC-ene (siden de har temp-alarm innebygd i BIOS).

Skrevet
Uff. Er så meye alarmer på rommet her nå atte.. :p Når det piper om natta/morgenen vet jeg aldri om det er Aerogaten, mobilen, utetermometeret (om det er vinter og frysealarmen står på) eller en av PC-ene (siden de har temp-alarm innebygd i BIOS).

åja, sier du det. Oss meg er det bare muttern :p

Skrevet
åja, sier du det. Oss meg er det bare muttern :p

Hahaha!! :!: :lol:

Uansett, hvem setter uansett på seg headsett når de har surround system?? En klarer endelig å få seg det en vil av surround til til film og spill, også skal en sette på seg 2.1 headsett :hrm::thumbdown: Nei, ikke denna gutten hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...