Gå til innhold

Kan eg ikke kjøpe wow online med visa?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, på gamepal.com kunne eg visst kjøpe en cd-key, men de var visst tom. Typisk. Å leie konto var jo evig dyrt haha, nesten lke greit å bare betale for en hel,men å betale 2500 for en ferdig konto var litt i meste laget også. Men med tanke på hvor mye arbeid det er å få opp en level 60 så blir det nok den prisen. Hehe, stakkars kinesere må jo få noe for strevet. Hadde eg vært stinn i gryn hadde det vært fett å kjøpt noen ferdig level 60. Orker liksom ikke levle 8 stk til seksti, får holde med 2.

Lenke til kommentar

blizzard blir sur fordi de ikke tener noe på dette, derfor kommer de til å gjøre det mulig for oss å bytte chars mellom kontoer. For meg virker det som om de sakte men sikkert legger dette til rette. Såklart, i begynnelsen har de jo en tidssperre på hvor mange chars man kan overføre til en konto. Blizzard føyer seg etter etterspørselen, de bestemmer ingenting selv.

 

Så spørs det da, hvor mange visakort de faktisk sperrer. Dette virker på meg som en trussel, de vil selvsagt ikke miste kunder eller sperre kunder utenfor, men for å roe ned majoriteten må de jo i hvert fall ha sagt noe om det, og kanskje vise til noen få eksempler på hva som kan skje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...