ztiw0b Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 (endret) Jeg har Asus A7N8X-X hovedkort og jeg har en ide harddisk med sånn stor flatkabel fra før, også skal jeg ha en harddisk til og jeg lurer på om jeg må ha Ide på den nye også eller støtter hovekortet mitt sata.?? Jeg har tenkt å kjøpe denne harddisken "klikkbar link" Eller en sata hvis det fungerer, tar gjerne i mot anbefalinger til sata harddisk i prisklassen rundt 1000 lappen Og en siste ting støtter hovedkortet mitt en til Ide harddisk?, det er jo litt viktig.. Takker på forhånd :thumbup Endret 20. september 2005 av ztiw0b
Pels Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Hovedkortet støtter så mange HDD'er du vil ha. Tror ikke hovedkortet ditt støtter S-ATA. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306378&cks=PRL http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308233&cks=PRL
ztiw0b Skrevet 20. september 2005 Forfatter Skrevet 20. september 2005 okey, men hvor er kontaktene henne da?? fant den kontakten som den harddisken står i nå, og det var ingen flere sånne i pc'n. Den nederste anbefalingen din så grei ut... takker
ztiw0b Skrevet 20. september 2005 Forfatter Skrevet 20. september 2005 (endret) der har vi kortet mitt ja, skal vi se i den svarte til venstre for den blå er cd rom. Og i den blå er harrdisken. så det er en ledig kontaks på flatkabelen. Den som er over den blå er diskettstasjonen. Så jo nå at det var mange ledige kontakter på ledningen som gikk rundt der, blant annet enn kontakt som var på harddiskledningen. Den harddisken her, "Harrdisk Link" Er den like grei å kjøpe eller er den noe dårligere for jeg trenger harddisken som fort som mulig.? Endret 20. september 2005 av ztiw0b
Freeky2k Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 (endret) Hovedkortet støtter så mange HDD'er du vil ha. Ikke uten å anskaffe Ide Controller kort. Hovedkortet ditt støtter 4 IDE enheter totalt. Endret 20. september 2005 av suprsid
ztiw0b Skrevet 20. september 2005 Forfatter Skrevet 20. september 2005 (endret) Endret 20. september 2005 av ztiw0b
ztiw0b Skrevet 20. september 2005 Forfatter Skrevet 20. september 2005 så jeg kan kjøpe en Ide harddisk og koble den til helt uten problemer. takk, men hva synes du om elkjøp harddisken er den grei?? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...%20MAX160GB7200
Aleksander9175 Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 jeg vill heler ha valgt harddisken fra komplett du kan ha 2 harddisker på en IDE kabel og 2 CD/DVD rom/brennere på en annen IDE kabel
ztiw0b Skrevet 20. september 2005 Forfatter Skrevet 20. september 2005 Men hva er egentlig forskjellen mellom Komplett harddisken og på Elkjøp harddisken?? Er det non store forskjeller? ' Takk for alle svar forresten
Pels Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 (endret) Men hva er egentlig forskjellen mellom Komplett harddisken og på Elkjøp harddisken??Er det non store forskjeller? ' Takk for alle svar forresten Velg Samsung eller Seagate - disse bråker ikke så mye som Maxtor. Komplett er dessuten billigere. Man kjøper heller ikke data-ting på elkjøp. Endret 20. september 2005 av Pels
meeg Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Man kjøper heller ikke data-ting på elkjøp. Joda, det kan man hvis de kan konkurrere på pris. I dette tilfelle gjør ikke Elkjøp det. Samme disk koster 660,- (+ frakt) hos Mpx.no. Eneste forskjellen er at du ikke får med den fancy boksen.
Aleksander9175 Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Men hva er egentlig forskjellen mellom Komplett harddisken og på Elkjøp harddisken??Er det non store forskjeller? ' Takk for alle svar forresten bare 40 gb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå