Gå til innhold

Chatting via Bluetooth

Showbox

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Finnes det noen programmer som gjør slik at en kan snakke (slik som på MSN) med andre telefoner som har det samme programmet og bluetooth? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dreamchat fungerer fint ja. Men et annet helt gratis alternativ er å opprette en ny SMS og i stedet for å sende den, bare viser du den til mottakeren... Det er like effektivt all den tid bluetooth kun rekker 10m.. :p

Skrevet

forstår jeg deg rett? et program som sender korte meldinger til andre enheter med bt?

Hvorfor det egentlig? det er jo ikke snakk om noe rekkevidde her... Hvorfor ikke bare gå bort til vedkommende?

Skrevet (endret)

Dust å "vitse" med dette temaet. Synes trådstarter absolutt har et interessant "problem", og jeg vet om uhorvelig mange som har etterlyst nettopp et slikt program - meg selv inkludert. :thumbup:

Den nye blåtann-standarden åpner vel dessuten får en rekkevidde på opptil 100 meter etter hvert. ;)

Blåtann kan også virke mellom rom og etasjer i huset. Kjekt å bare sende en melding når ynldingsprogrammet går på TV istedenfor å reise seg opp - om man er lat som meg. :p

Står diverse om omtalte "Dreamchat" her. Programmet kan lastes ned fra Handango. Det koster $7.50, men ser bare ut til å virke med Nokia sitt Series 60...

Så om andre vet om Java-baserte programmer så speak up! :w00t:

edit: feil i url

Endret av voluz
Skrevet

Testet å laste ned alle de nevnte programmene + noen til å sende de til mobilen via Bluetooth adapter, mobilen ville ikke motta filene :cry:

Kan ver jeg må prøve å gå direkte til internett siden via mobilen for å få dette til? Har en samsung d500, syntes jeg kan huske den ikke støtter .jar filen med .jad filer eller.no :hmm:

Skrevet (endret)

Opera Mini :p

gå til denne adressen: www.xgryde.dk/wap.wml

Her finner du masse gratis ting, mye spill som virker på samsung her, men mange dårlige spill

Edit: Gå dit via mobilen din

Endret av orelse4054

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...