bozoc Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 (endret) hei jeg holder på med og ta engelsk text på gothic2 add-on men denne filen klarer jeg ikke og dowloade. det er ikke noen mirrors der og når man trykker download så kommer det bare finner ikke siden. Endret 1. oktober 2005 av bozoc
Gromle Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Ta en liten svingom innom Gothic-forumet på rpgdot, der vil du nok finne svar. Du har fått med deg at det er kommet en 100% engelskspråklig versjon av Night of the Raven?
Hr. Jenssen Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Du har fått med deg at det er kommet en 100% engelskspråklig versjon av Night of the Raven? ...SOm foreløpig kun kan kjøpes noen utrolig få steder...
Gromle Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Jepp, men det er faktisk en butikk som sender verden rundt, selv om de strengt tatt ikke har lov til det. Men hva er vitsen med å gi det ut så begrensa? Det fører kun til en ting, at folk laster det ned. Jeg har gjort det allerede, og med god samvittighet. Når atari og jowood bruker så lang tid på å få en engelskspråklig versjon ut, så kan de ikke vente noe annet. Virker jo som de ikke er interresert i selge det spillet. Noe de absolutt burde være nå som Gothic 3 er på trappene.
Hr. Jenssen Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 (endret) Litt OT, men må vise det like vel. Gothic 2 har tydeligvis komemt i nytt opplag. Var på butikken i dag og tok et bilde. Selvfølgelig hadde jeg dårlig tid, og rakk ikke å sjekke bildet noe særlig. Da le jo selvfølgelig resultatet et uskarpt bilde. uansett, dere ser nå hbilket spill det er! EDIT 199,- kr på Norli her i byen kosta spillet. Endret 19. september 2005 av MeTa][iC
bozoc Skrevet 19. september 2005 Forfatter Skrevet 19. september 2005 Ta en liten svingom innom Gothic-forumet på rpgdot, der vil du nok finne svar. Du har fått med deg at det er kommet en 100% engelskspråklig versjon av Night of the Raven? fant ikke noe dær jeg.
Gromle Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Ta en kikk her http://www.rpgdot.com/phpBB2/viewforum.php?f=25 Er ganske mange tråder om NOTR og oversettelse. Blant annet en sticky.
Hr. Jenssen Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 jeg har det nye opplaget. Hvor mye betalte du for det da? Kjøpt det på nettsted?
bozoc Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 jeg kjøpte det fra gamezone.no trur jeg, betalte vel ca300kr
bozoc Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 klarer heller ikke og downloade Night Of The Raven Translation Mod.
bozoc Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 hva heter hele Night Of The Raven Translation Mod som er til salgs?
Gromle Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Til salgs? Ingen moddene er til salgs. Men er jo kommer en fullstendig engelsk versjon av Night of the Raven. Men den kan være litt vanskelig å fa tak i på lovlig vis.
bozoc Skrevet 26. september 2005 Forfatter Skrevet 26. september 2005 nei funker ennå ikke og downloade filen.
bozoc Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 jeg har klart og downloade alle tingene og innstalert vannlig gothic2, men når jeg skal innstalere gothic2 exp så kommer jeg til dit mann skal velge plassering og ikke videre. det står noe om at jeg har version 1.3 eller noe sånt. og expen er gammel version hva skal jeg gjøre? har det gothic2 som er vist ovenfor i et bilde. er det noen patch jeg kan downloade som gjør at det blir gammel version eller går det rett og slett ikke annt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå