henrik_s Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 "The dev team is aware that Rogues have lower survivability than many other classes due to their proximity to the target, but at the same time, many raid guilds have been discovering that Rogues are clearly generating the most DPS in these raids" Rogues burde vel være ønsket i MC? Eller er dette bare tullprat?
GRendal Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Rogues er blandt de beste pvp klassene fram til 40 sammen med shaman. rundt 40 kommer warrior seg veldig, paladin har vel sitt høydepunkt rundt 40 og går deretter nedover. Casters blir generellt sterkere og sterkere jo nærmere 60 de kommer. lagde selv en BG lvl 30 rogue, og jeg kan si deg så mye at all cloth ble enten 1 eller 2 shotta. når det gjaldt leather ble de som regel 2-shotta, og mail fløy ned det og. har du bra utstyr så ler du hele veien til banken fram til lvl 40-50. Da vil du oppdage at skaden flater seg litt ut. i tillegg er det heller ikke mange bra daggers ute på markedet..
norpheus Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Synes nå ikke en rogue er så farlig jeg. Har skjedd mange ganger at jeg har fått en liten luring bakfra mens jeg er ute å grinder. Så fort roguen er i polymorph så er han dau, hvis man kan sakene sine da. Spess hvis man er firemage, da er det bare å poly, superimbanuke så han er nede på under 30%, så pleier resten å gå glatt, bare IKKE la luringen få inn en blind på deg! Men finnes seff rogues med skikkelige skillz og gear også. En i guildet mitt dengte meg 5 ganger på rad Nå hadde jeg riktig nok langt ifra halvparten så mange epic's som han da *nerf epix* Rogues har jeg aldri likt, men det at han tar deg når du har 20% hp det bryr meg ikke så mye. Hvor mye CP/honorpoints får man vel av å drepe en som er på 20%?
Gene Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Haha, husker gode gamle 20-38. Jeg leste mange poster som lignet på denne den gangen, og konklusjonen min var at lvl 1-20 var ikke roguen noe spess, 20-40 var han på nippen til overpowered, men etter det, jevnes det mere ut og roguen bli mere balansert.
mobilfreek Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 rogues på lvl 24 kan jo ikke en dritt lol du må bli lvl 60 da kan du se at tilogmed locks eier deg.. vi har jo seduce og mage har blink
dimdal Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Casters blir generellt sterkere og sterkere jo nærmere 60 de kommer. Ehe? Skal det være en dårlig spøk? Akkurat nå er vel casters de mest gimpa klassene i spillet..
akarno Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Pleier å avlive de med seduce fra en pet de aldri så ^^ curse of shadows, fear,nuke,fear,nuke osv... Meeen, har ikke alltid succubus ute... Men ja; selv om jeg spiller på PvE server vet jeg hvor lett det er å ganke visse classer. lvl 52 roguen min var heller god i å ganke i pvp, men jeg hater å bli ganket uansett så jeg ganker aldri, selv om de er pvp og 15 lvler under... Er ikke fair å bare bli avlivet av rogues (og andre) på den måten hehe Også om man sliter som rogue; vanish, distract, og på an igjen...
John Keats Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 (endret) Rogue er ikke så owerpowered som alle sier. Her om dagen ambusha en rogue med ned på 20% hp mens jeg fighta en mob og hadde halv mana. tok han alikevel. Brukte riktignok evocation og ice block da men. Begge var 60 Endret 19. september 2005 av Smeagoldfish
GtReBra Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Casters blir generellt sterkere og sterkere jo nærmere 60 de kommer. Prøv og spill en lvl 60 mage du...
GRendal Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 jeg sa generellt. er noen issues med mage classen ja, men warlocks og priests sliter tidlig men blir bedre utover.
Crispin Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Får bank av alle jeg, warlocken fearer meg bare, og slenger på en hau med skade spell over tid, og jeg dør. Warrioren skader meg så sykt, og tar meg ned på et par slag. Magen fryser meg, poly morpher, eller blinker seg vekk. Hunter slower meg mens dyret spiser meg opp. Shaman bruker rare totems og dreper meg. Er lvl 40. Joda klart jeg dreper, men føler ikke jeg er no særlig god. Jaja er vel bare jeg som ikke spiller bra nok. Pleier og først bruke sap, og backstabbe han, så forhåpentligvis blir han forgifta og speeden hans redusert. Slenger på evasion, og når jeg får nok points bruker jeg kidny shot, for og igjen bruker backstab. Funker ikke så bra, blind har jeg sjelden tilgjengeligt siden pulveret jeg trenger er vanskeligt og dyrt og få tak i :|
henrik_s Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Får bank av alle jeg, warlocken fearer meg bare, og slenger på en hau med skade spell over tid, og jeg dør. Warrioren skader meg så sykt, og tar meg ned på et par slag. Magen fryser meg, poly morpher, eller blinker seg vekk. Hunter slower meg mens dyret spiser meg opp. Shaman bruker rare totems og dreper meg. Er lvl 40. Joda klart jeg dreper, men føler ikke jeg er no særlig god. Jaja er vel bare jeg som ikke spiller bra nok. Pleier og først bruke sap, og backstabbe han, så forhåpentligvis blir han forgifta og speeden hans redusert. Slenger på evasion, og når jeg får nok points bruker jeg kidny shot, for og igjen bruker backstab. Funker ikke så bra, blind har jeg sjelden tilgjengeligt siden pulveret jeg trenger er vanskeligt og dyrt og få tak i :| Hvis du åpner med sap og så en backstab er det ikke rart du taper.
Crispin Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 (endret) Hmm tror jeg mente cheap shot, slik en kortvarig stun. Endret 19. september 2005 av Crispin
M@R7!N Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Daggers ftw. btw, ikke cheapshot (stun) en mage
Crispin Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Å? hvorfor ikke? føler jeg får skadet mer med cheap shot og backstab, en og ambushe. Eller er jeg helt på jordet her ?
GRendal Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Å? hvorfor ikke? føler jeg får skadet mer med cheap shot og backstab, en og ambushe. Eller er jeg helt på jordet her ? de blinker rett ut av en cheapshot.
Gjest member-60584 Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 bruker cheap shot på mages noen ganger jeg. funker fett det. cheap shot + gouge så ender de opp gouged noen gang etter å ha blinka. cheap shot, mage blinker, vanish sprint, cheap shot, 5pt cold blood evis funker fett det og. nu kan jo folk komme å si "ja man hvis mage gjør det og det så funker ikke det bla bla bla" lett å si det, men faktum er at 90% av tida så gjør ikke mages og whatever det "rette". hvis jeg trenger å bruke vanish, sprint og cold blood for å vinne så kan jeg bare sloss mot mages hvert 5min. sant nok det, men hvis rogue ikke greier å 2 shotte mage med ambush + backstab så må de bruke cooldown uansett.
mobilfreek Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Casters blir generellt sterkere og sterkere jo nærmere 60 de kommer. Prøv og spill en lvl 60 mage du... kan si at det er vanskelig og spille mage ja... taper alle dueler med magen omtrent utenom melee fighters.. husker da warlocken min var lvl 52 og jeg slo en mage lvl 60 med rank 11.. det var gode tider
dimdal Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 jeg sa generellt. er noen issues med mage classen ja, men warlocks og priests sliter tidlig men blir bedre utover. Bedre utover? Priest? Vi har èn defensive spell vi, som er på 26 seconds cooldown MED shadowtalents. Og for sikkerhets skyld så har warriors Berserker Rage som varer i 10 sekunder, har 30 sekunder cooldown, og kan brukes mens du er feared. Warrior charger, går i berserker stance, hamstring, jeg fearer, dotter med swp og vampiric embrace, warrior bruker berserk rage og intercepter meg, mortal strike, slag, jeg prøver å heale, pummel, mortal strike, execute....død. Yeah vi blir bedre utover! Word
Overguard Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Hallo kranglefanter =P Jeg er selv en lvl 58 ne rogue å elsker pvp. Men når det kommer til duel så må jeg innrømme at vi suger maks mot hunter og druid. Alle andre classene går bra for meg iallefall. Mot cloth brukere åpner du bare med en ambush, med cold blood seff ^^. Også dere som taper mot lock, mage. SKAFF DERE TRINKET FFS! Også hvis druid bruker det der * sette oss fast i ei rot angrepet* tar dere bare vanish, fordi om de har den der spellen på oss kommer vi oss ut Samme gjelder med mage og frost nova. Mot warrior er det bare å stunlocke (ikke bruk evasion -_-) ---------------------- Men min erfaring som rogue i "real-pvp" er at så lenge vi har prep klar _kan_ vi ta alt. Spørs jo litt på den persjonen som vi ganker løs på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå