Gå til innhold

Grønnfarge på skjerm


Ørjan

Anbefalte innlegg

Hei.

Har den siste tiden opplevd at jeg får grønnfarge langs hele venstre siden av skjermen(e) min(e). Ligger langs hele venstre siden og noen centimeter utover. Du ser ikoner og bakgrunnen, det er bare det at det blir et veldig grønt skjær i bildet. Hadde en gammel 21 tommer for litt siden der jeg opplevde dette etter å ha brukt den en stund. Fikk det ikke bort så jeg bytta til en litt nyere 19 tommer jeg har hatt stående. Da var bildet greit igjen. Etter et par uker til opplevde jeg det samme med den, men det gikk bort etter en "degauss" av skjermen. Kommer vel sikkert tilbake...? Har aldri hatt problemer med dette før. Har byttet deler i pc'en for en mnd tid siden.(Var litt etter at dette ble gjort jeg opplevde det for første gang). Kan dette være problemet...? Har nå: LG 99G skjerm, Abit ALA8 hk, Sapphire X850XT skjermkort, corsair value s 1GB RAM, P4 3,2 GHz, thermaltake silent purepower 460W, samsung spinpoint p120s 250GB SATA2, Western digital caviar 120GB IDE, Pioneer cd rom. Noen som har ide' ? Innspill ? Forslag ? Egentlig hva som helst som kan være til hjelp...

På forhånd takk.

 

Mvh

Ørjan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...