Gå til innhold

Spill-PC til 18k som skal vare en stund


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skal sette sammen en pc som skal holde LENGE men fremdeles fungere til fremtidens spill.

Her er da de komponentene jeg kom fram til. Her

 

Det jeg da lurer på om dere vet er om for eksempel, strømforsskyningen er bra nok,

eller om minne ikke er det som er ambefalt til hovedkortet osv.

 

Det som da er viktig er at jeg velger komponenter med GOD kvalitet så de varer vertfall 5 - 6 år.

Det kommer ikke til å bli kjørt ekstreme spill på den, men poenget er at den skal holde en stund. Derfor har jeg valgt et så bra skjermkort. Noen oppgraderinger kommer sikkert til å skje.

Ps, er det noe dere ser mangler?

 

Takker for seriøse svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I så fall kjøp deg et SLI hk. Alt annet ville vel værtr et bortkasta hk.

 

Syns at forhåpningene dine for hvor lenge dataen skal holde er en smule... :ermm:

 

Men nok om det, et 7800GT/GTXkort til med tida og en oppgradering i CPU er vel ikke i veien som jeg skjønner det.

 

Edit: Å kjøpe ECC/REG rarm er jo litt tullete siden det tross alt er beregna på 940 sokkelen. OCZ PC3200 PE ~2500,- holder jo i lange baner og meget OC-vennlig, og er 500,- billigere

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar
I så fall kjøp deg et SLI hk. Alt annet ville vel værtr et bortkasta hk.

 

Syns at forhåpningene dine for hvor lenge dataen skal holde er en smule... :ermm:

 

Men nok om det, et 7800GT/GTXkort til med tida og en oppgradering i CPU er vel ikke i veien som jeg skjønner det.

HK'et er SLI. pluss at jeg kommer til å oppgradere med tiden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...