Gå til innhold

Påtvunget å ha 2 "Administratorkontoer"....?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte inn og ta eierskap over mappen D:Mine Dokumenter jeg hadde "tapt" etter en reinstalasjon.

 

Dette gjorde jeg slik: ( http://support.microsoft.com/default.aspx?...;308421&sd=tech )

 

Så opprette jeg en ekstra brukerkonto, den ble administratorkonto, slik at jeg nå har 2 administratorkontoer.

 

MEN, jeg ønsker bare og ha 1, og jeg får ikke slettet nr. 2, med beskjed om at man må ha minst 1 adm. konto på maskinen, hvilket jeg vitterlig har..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ha en konto som heter Administrator og som har administratorrettigheter, den kan ikke slettes. Det du kan gjøre (selv om det ikke er lurt) er å bruke den som din standardkonto.

Skrevet
den som er der fra før, "administrator", er påtvunget. Du har sannsynligvis villet slette den og beholde den du har fra før?

Får stadig ikke slettet adm konto nr 2, med mindre jeg oppretter en adm konto nr 3., da kan jeg slette nr 2, men da er jeg like langt siden ejg bare ønsker 1 administratorkonto... Det virker som Administratorkonto nr 1 ikke blir "sett" siden Adm. konto nr 2 verken kan slettes eller endres til "begrenset" med beskjed om at "Det må være minst 1 administratorkonto på maskinen"

 

.... skjønner ikke dette....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...