Jump to content
Sign in to follow this  
Smikken

Problemer med hjemmeside

Recommended Posts

Hei hei!

Jeg holder på å lage en hjemmeside der jeg vil ha proffesjonelt bildealbum, nyhets-postingssystem og et tilbakemledingsskjema. Jeg har prøvd noen ganger og det ble noen små feil som jeg kanskje burde fått noen som er litt flinkere enn meg på dette felte.

Det viktigeste er at jeg trenger hjelp til å få laget et postingssystem der jeg kan logge meg inn å poste nyheter

Det hadde vært flott om dere hadde skreve et innlegg her eller kontaktet meg på Christian_sn@hotmail.com slik jeg kunne fortelle problemet mitt mer spesifik.

Takker så mye for alle hendvenelser!

mhv. Christian

Edited by Smikken

@drange_net: Er ikke AJ-Fork cleanere enn Cutenews?

Det er jo en fork, så så veldig mye bedre kode er vel strengt tatt ikke mulig.

Hvis du på den andre siden henviser til HTML-koden den genererer, så er jo den fullt mulig å endre i Cutenews...

drange: ikke all(uten å loke rundt i php fila)

Men er cutenews xhtml el html?

For aj-fork er xhtml så alle img tags osv kommer med />

AJ-fork og CuteNews er vel strengt tatt verken X eller vanlig HTML. Det er et PHP-script som kan spy ut generert HTML-kode som du selv velger.

Men vi kan avslutte denne diskusjonen her. CuteNews kan gi deg den markupen du ønsker, det samme kan AJ-fork, EOD.

Jepp, ingen av dei er verdt å bruke. :)

Vel, hvis noen gir meg tusen kroner for å sette opp et system hvor de kan legge til og endre nyheter, gir jeg en god en og installerer cutenews.

Jeg bruker AJ-Fork på de fleste sider jeg lager for folk, så lenge de er under en viss prisklasse... Hvis de betaler godt, fikser jeg WordPress til dem. Men jeg spør også om hva slags funksjoner de trenger, da det ikke er sikkert at de trenger mer enn AJ-Fork...

Jeg bruker AJ-Fork på de fleste sider jeg lager for folk, så lenge de er under en viss prisklasse... Hvis de betaler godt, fikser jeg WordPress til dem. Men jeg spør også om hva slags funksjoner de trenger, da det ikke er sikkert at de trenger mer enn AJ-Fork...

Ja, takk Gud for GPL. :)