Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

åpne porter for doom 3?


Anbefalte innlegg

hei, jeg har et nettverk bestående av et stk zyxel prestige 650 (adsl modem) koblet videre til Wlan på en stk d-link 624 trådløs router... der har jeg en stasjonær koblet til med kabel, og en bærbar koblet til trådløst.

 

det jeg lurer på, er hva jeg må gjøre for å kunne starte en internet server for doom 3? (feks...) forstår meg ikke helt på dette med portforwarding...

 

er det noen som har erfaring med d-link eventuelt, og kan fortelle meg hvor jeg kan/må gjøre dette.. på forhånd takk for hjelpen :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takker for hjelpen, men jeg har nå klart å rote til instillingen på adsl modemet/ruteren.... :roll: får ikke kontakt med den lenger, og må sikkert koble meg opp via com porten/tilkoblingen bak på adsl modemet for å rekonfigurere det... eller betale 500 kroner til adsl leverandøren for at de skal gjøre det :mad:

 

problemet er bare at jeg ikke vet hva slags kabel det er, eller hvor jeg kan få kjøpt den.. så hvis det finnes noen her som kan gi meg et puff i riktig vei, så er jeg evig takknemmelig! :dribble:

 

Begynner å få abstinenser allerede :cry:

Lenke til kommentar
takker for hjelpen, men jeg har nå klart å rote til instillingen på adsl modemet/ruteren.... :roll: får ikke kontakt med den lenger, og må sikkert koble meg opp via com porten/tilkoblingen bak på adsl modemet for å rekonfigurere det... eller betale 500 kroner til adsl leverandøren for at de skal gjøre det :mad:

 

problemet er bare at jeg ikke vet hva slags kabel det er, eller hvor jeg kan få kjøpt den.. så hvis det finnes noen her som kan gi meg et puff i riktig vei, så er jeg evig takknemmelig! :dribble:

 

Begynner å få abstinenser allerede :cry:

Du kan jo bare resette routern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...