Jump to content
Sign in to follow this  
MadRos

Syk OC av Mitt X700Pro?

Recommended Posts

jeg har Saphire X700Pro. Og jeg har Standart Luftekjøling, og en fin og mild dag tenkte jeg å Overklokke.

System:

AMD64 3000+

ASUS A8V Delux

1024 RAM

Jeg har standart Dette:

Kjerne: 425 Mhz

Minne: 432 Mhz

Og det beste jeg har fått med Artifacts er: Minne 600 Mhz Og Kjene 500 Mhz: Her kjørte maksinen ca 5 min og så klikket det.

Men stabilt, er det ca Minne 595 Mhz og Kjerne på 490 Mhz: (har ikke testet her så mye, men ..)

og jeg kjørte test med 3dMark2003 Over 8350 poeng. Standart for jeg ca 6500. Og det var stabilt kjørt, temperaturen ble ikke høyre 70 grader på kjerne.

Hva synes dere? Hvorfor for jeg overklokket så mye?

har sett andre som klarer veldi lite med like kort . . .

Edited by hproslan

Hvilke drivere bruker du? Har hørt at hvis du bruker Omaga drivere så kan du klokke mye lengre :thumbup:

Mye og mye, men eg fikk faktisk mitt R9700PRO kort lenger ved å bruke Omega. Gjelder dette for Nvida også eller? :whistle:

Jeg har ikke overklokket, og kjører samme maskinvare som deg, men et annet hovedkort. (MSI K8N nForce 4 SLI Platinum)

Grafikkortet er et Sapphire X700PRO 128MB (men 3D-mark05 hevder det er 256 MB-ram) og CPU er AMD 64 3000+

Får bare 3075 i score... Noe galt hos meg eller?

Edited by anth