chris 4 Report post Posted September 17, 2005 (edited) Etter din mening hvilket av de tre Coldplay albumene Parachutes (2000) A Rush of Blood to the Head (2002) X & Y (2005) Hvilket liker du best, eventuelt hvilken sang/sanger? Edited September 17, 2005 by chris Quote Share this post Link to post
Knofle 301 Report post Posted September 17, 2005 Parachutes. Everything's not lost. <3 Quote Share this post Link to post
Sondre^^ 0 Report post Posted September 17, 2005 (edited) Parachutes. støttes favorittsanger: yellow, trouble og dont panic fra parachutes tittelsporet, clocks og the scientist fra a rush of blood of to the head fix you, what if og 'til kingdom come fra x & y Edited September 17, 2005 by Sondre^^ Quote Share this post Link to post
Lord_Linus 6 Report post Posted September 17, 2005 Det beste albumet er parachutes og den beste sanger er Shiver! Quote Share this post Link to post
Justin Credible 43 Report post Posted September 17, 2005 X & Y Parachutes A Rush Of Blood To The Head I den rekkefølgen. Quote Share this post Link to post
Pilot_ 34 Report post Posted September 17, 2005 Jeg digger Speed of Sound Har ikke hørt så forferdelig mye av Coldplay i grunn, vurdere å kjøpe noen samleskiver for å få høre mer Quote Share this post Link to post
lossennarion 0 Report post Posted September 17, 2005 Etter min mening er speed of sound noe av det dårligste coldplay noen gang har laget. Og iallefall den dårligste på X&Y. Den første uka jeg hørte x&Y syntes jeg den var litt tam, men etter å ha hørt plata mange ganger har jeg insett at dette er et fantastisk bra album, akkurat som de to forrige. Det er vanskelig å peke ut det beste, men skal jeg velge et så må det nok være parachutes Og til alle dere som skal til spektrum 31. oktober: Dere kan glede dere! Det blir enormt. Kommer aldri til å glemme 28. juni 2005. National Sport Centre, Crystal Palace, 40 000 mennesker, coldplay. Trenger jeg si mer? Helt fantastisk. Fix you avslutter det hele på en helt fantastisk måte. Får frysninger hver gang jeg ser videoen Quote Share this post Link to post
Pilot_ 34 Report post Posted September 17, 2005 (edited) Etter min mening er speed of sound noe av det dårligste coldplay noen gang har laget. Og iallefall den dårligste på X&Y. Av de låtene jeg har hørt, synes ikke jeg Speed of Sound er den dårligeste hvert fall. Men det er jo din subjektive mening da Edit: leif Edited September 17, 2005 by Luzifer Quote Share this post Link to post
Poor Leno 777 Report post Posted September 17, 2005 Parachutes! Deffinitivt! Yellow Quote Share this post Link to post
lossennarion 0 Report post Posted September 17, 2005 (edited) Jeg synes speed of sound blir alt for mye listepop. Coldplay skal ikke være et fjortissband, men et kvalitetsband. Håper de fortsetter med dette i lang tid framover. Edited September 17, 2005 by lossennarion Quote Share this post Link to post
diversity 3 Report post Posted September 17, 2005 1. A rush of blood to the head 2. parachutes 3. x&y Quote Share this post Link to post
chris 4 Report post Posted September 17, 2005 Innholdet i de fleste av Coldplays sanger er relatert til mennesker, livet og følelser. Det er det jeg liker med Coldplay. Flere som tenker slik? Quote Share this post Link to post
Lord_Linus 6 Report post Posted September 17, 2005 Innholdet i de fleste av Coldplays sanger er relatert til mennesker, livet og følelser.Det er det jeg liker med Coldplay. Flere som tenker slik? Er ikke de fleste sanger det? Quote Share this post Link to post
Goophy 14 Report post Posted September 17, 2005 Parachutes (2000) Yeah! Quote Share this post Link to post
chris 4 Report post Posted September 17, 2005 Innholdet i de fleste av Coldplays sanger er relatert til mennesker, livet og følelser.Det er det jeg liker med Coldplay. Flere som tenker slik? Er ikke de fleste sanger det? ikke på samme måte synes jeg. Quote Share this post Link to post
whom 1 Report post Posted September 17, 2005 Og til alle dere som skal til spektrum 31. oktober: Dere kan glede dere! Det blir enormt. Kommer aldri til å glemme 28. juni 2005. National Sport Centre, Crystal Palace, 40 000 mennesker, coldplay. Trenger jeg si mer? Helt fantastisk. Fix you avslutter det hele på en helt fantastisk måte. Får frysninger hver gang jeg ser videoen Høres lovende ut. *gleder meg* Quote Share this post Link to post