Jump to content
Sign in to follow this  
chris

Coldplay`s beste album?

Recommended Posts

Etter din mening hvilket av de tre Coldplay albumene

Parachutes (2000)

A Rush of Blood to the Head (2002)

X & Y (2005)

Hvilket liker du best, eventuelt hvilken sang/sanger?

Edited by chris

Parachutes.

støttes

favorittsanger:

yellow, trouble og dont panic fra parachutes

tittelsporet, clocks og the scientist fra a rush of blood of to the head

fix you, what if og 'til kingdom come fra x & y

Edited by Sondre^^

Etter min mening er speed of sound noe av det dårligste coldplay noen gang har laget. Og iallefall den dårligste på X&Y.

Den første uka jeg hørte x&Y syntes jeg den var litt tam, men etter å ha hørt plata mange ganger har jeg insett at dette er et fantastisk bra album, akkurat som de to forrige.

Det er vanskelig å peke ut det beste, men skal jeg velge et så må det nok være parachutes

Og til alle dere som skal til spektrum 31. oktober: Dere kan glede dere! Det blir enormt. Kommer aldri til å glemme 28. juni 2005. National Sport Centre, Crystal Palace, 40 000 mennesker, coldplay. Trenger jeg si mer? Helt fantastisk. Fix you avslutter det hele på en helt fantastisk måte. Får frysninger hver gang jeg ser videoen

Etter min mening er speed of sound noe av det dårligste coldplay noen gang har laget. Og iallefall den dårligste på X&Y.

Av de låtene jeg har hørt, synes ikke jeg Speed of Sound er den dårligeste hvert fall. Men det er jo din subjektive mening da ;)

Edit: leif

Edited by Luzifer

Jeg synes speed of sound blir alt for mye listepop. Coldplay skal ikke være et fjortissband, men et kvalitetsband. Håper de fortsetter med dette i lang tid framover.

Edited by lossennarion

Innholdet i de fleste av Coldplays sanger er relatert til mennesker, livet og følelser.

Det er det jeg liker med Coldplay. Flere som tenker slik?

Innholdet i de fleste av Coldplays sanger er relatert til mennesker, livet og følelser.

Det er det jeg liker med Coldplay. Flere som tenker slik?

Er ikke de fleste sanger det?

ikke på samme måte synes jeg.

Og til alle dere som skal til spektrum 31. oktober: Dere kan glede dere! Det blir enormt. Kommer aldri til å glemme 28. juni 2005. National Sport Centre, Crystal Palace, 40 000 mennesker, coldplay. Trenger jeg si mer? Helt fantastisk. Fix you avslutter det hele på en helt fantastisk måte. Får frysninger hver gang jeg ser videoen

Høres lovende ut.

*gleder meg*