Entity extraction Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Jeg spiller mest på to, fordi den jeg valgte først er en skikkelig møkkaserver (silvermoon) :S Hva er gale med Silvermoon? Det meste V
akarno Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Jeg har prøvd andre servere, men det går ikke mer enn 1 uke før jeg går tilbake og skjønner hvor godt jeg egentlig hadde det der jeg var
Black&White Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Jeg ble auto assigna til Draenor når jeg starta opp WoW for første gang, og har siden holdt meg der.
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Jeg og kompisene starta på Shattered Hand den 17. Februar, og på tross av en abnorm mengde Svensker så synes vi den er ok. Svensker, Belgiere og Engelskmenn er ikke det verste man kan havne i lag med. Lagde meg også en Horde-kar på The Maelstrom, men jeg orka ikke gjøre noe stort ut av han, og lagde heller nye chars på Shattered Hand.
Tbau5 Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 HAr main på sylvanas og trives godt der. Lagde en alt på Burning Blade en gang og jeg angrer sykt på at den også ikker er på sylvanas, men når migration blir innført blir det vel en snurr på det.
Solid Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 En server for alliance- En server for horde- Sånn er det med den saken
iStephano Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Jeg må bare spørre, er helt ny i WoW, starta på Hellscream serveren som Night elf, er det noen andre av dere her som er der? Ofte føler jeg meg helt lost.. hee
Taykun Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Daggerspine is my home. Prøvd noen andre servere, aldri gått lengre enn lvl 15.. kjedelig å være helt aleine på en server der du ikke kjenner noen. Som arveh sier, man kjenner liksom alle på mainservern, guilds osv..
pretensiøselns Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Daggerspine is my home. Nuff said
JPNord Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Gleder meg til jeg blir 60 med min warrior og skal gruse Taykun og eMPea i BG
Sir Zu Zwat Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Gleder meg til jeg blir 60 med min warrior og skal gruse Taykun og eMPea i BG Førstemann!
JPNord Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Omiro, du vet at du er dobbelt så raskt som meg på levling, men kanskje jeg kan rykke ifra når du er i MC? On-Topic: Jeg spiller på flere servere fordi jeg synes det er gøy med litt forandring, og fordi jeg vil prøve PvP-server
Sir Zu Zwat Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Omiro, du vet at du er dobbelt så raskt som meg på levling, men kanskje jeg kan rykke ifra når du er i MC? Nei, du er raskere enn meg nå for tida. On-topic: Jeg spiller på flere servere fordi flere servere er bedre enn bare 1 server
Cannabiskopen Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Jeg begynte først å spille på Buring Blade, men når det ble kø der, begynte jeg på en annen server, som igjen det ble kø på, sånn skjedde flere ganger og innrømmer at jeg dreit meg litt ut på andre, tredje o.s.v valget. Har alliance og horde sprett villt rundt da
Arve Systad Skrevet 18. september 2005 Forfatter Skrevet 18. september 2005 Som arveh sier, man kjenner liksom alle på mainservern, guilds osv.. Betyr det at eg ikkje er en nobody?
NightKeeper Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Var hardt å forlate min lvl 60, var blant de første 60s på servern, og kjente alle og alt liksom. Håper det blir slikt på denne også
Irons Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Daggerspine er der jeg hører hjemme ja, men guildet snakka på å move når Blizzard kommer med pay pr transfer Har noen lvl 1-10 på andre servere, som spilles når Daggerspine er nede (ofte nok)
Wizendraw Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Hovedvekten av chars (main og en alt) er på Daggerspine (horde), men etter en del lagg på serveren nylig så fant jeg ut at jeg skulle mekke meg en alt på The Venture Company, også får jeg samtidig testa alliance.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå