Gå til innhold

Holder du deg til èn server?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Jeg og kompisene starta på Shattered Hand den 17. Februar, og på tross av en abnorm mengde Svensker så synes vi den er ok. Svensker, Belgiere og Engelskmenn er ikke det verste man kan havne i lag med.

Lagde meg også en Horde-kar på The Maelstrom, men jeg orka ikke gjøre noe stort ut av han, og lagde heller nye chars på Shattered Hand.

Skrevet

HAr main på sylvanas og trives godt der. :) Lagde en alt på Burning Blade en gang og jeg angrer sykt på at den også ikker er på sylvanas, men når migration blir innført blir det vel en snurr på det. :thumbup:

Skrevet

Daggerspine is my home.

Prøvd noen andre servere, aldri gått lengre enn lvl 15.. kjedelig å være helt aleine på en server der du ikke kjenner noen.

Som arveh sier, man kjenner liksom alle på mainservern, guilds osv..

Skrevet

Omiro, du vet at du er dobbelt så raskt som meg på levling, men kanskje jeg kan rykke ifra når du er i MC?

On-Topic: Jeg spiller på flere servere fordi jeg synes det er gøy med litt forandring, og fordi jeg vil prøve PvP-server

Skrevet
Omiro, du vet at du er dobbelt så raskt som meg på levling, men kanskje jeg kan rykke ifra når du er i MC?

Nei, du er raskere enn meg nå for tida.

On-topic: Jeg spiller på flere servere fordi flere servere er bedre enn bare 1 server ;)

Skrevet

Jeg begynte først å spille på Buring Blade, men når det ble kø der, begynte jeg på en annen server, som igjen det ble kø på, sånn skjedde flere ganger og innrømmer at jeg dreit meg litt ut på andre, tredje o.s.v valget. Har alliance og horde sprett villt rundt da :p

Skrevet

Daggerspine er der jeg hører hjemme ja, men guildet snakka på å move når Blizzard kommer med pay pr transfer :p

Har noen lvl 1-10 på andre servere, som spilles når Daggerspine er nede (ofte nok)

Skrevet

Hovedvekten av chars (main og en alt) er på Daggerspine (horde), men etter en del lagg på serveren nylig så fant jeg ut at jeg skulle mekke meg en alt på The Venture Company, også får jeg samtidig testa alliance.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...