Gå til innhold

Holder du deg til èn server?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt litt over detta, men eg trur aldri eg kommer til å spille masse på en alt på en anna server enn mainen min. Har liksom blitt kjent med alle guilds der, masse folk, og eg veit korleis alt foregår liksom. Det er liksom Daggerspine som er "min" verden. Å flytte til en anna server hadde berre blitt rart.

Korleis er det med alle andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Samma her. Ville ikke følt meg komfortable å starte en alt på en helt annen server hvor jeg ikke kjente noen.

Endret av ahpadt
Skrevet

spiller paa 2 ulike servere av to grunner:

1. naar den ene er full kan jeg spille paa den andre

2. jeg har horde paa den ene og alliance paa den andre

(kan ikke skrive norske bokstaver pga Zboard :p)

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Jeg spiller på Burning Blade som alliance og på Daggerspine som horde. :)

Skrevet (endret)

klarer ikke spille lengre enn til lvl 40 på en char, så da starter jeg på nytt, gjerne på en ny server... har vel rundt 10 chars nå, på 5 servere.... 2 over lvl 40...

Endret av TaleX
Skrevet

Har spilt på Burning Blade siden release, men har prøvd å komme meg bort flere ganger. Har sikkert forsøkt meg på 15-20 servere, men ender alltid opp på Burning Blade pga. mange bekjentskaper.

Håper på character migration asap slik at jeg kan kutte alle bånd på Burning Blade og heller komme meg på en ny server med spennende nye folk, guilder etc.

Skrevet
Jeg spiller mest på to, fordi den jeg valgte først er en skikkelig møkkaserver (silvermoon) :S

Hva er gale med Silvermoon? :yes:

70% alliance, PvE-server, aldri noen i AV, 2 timers ventetid på AB og WSG... Listen er lang :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...