Gå til innhold

Erfaringer med ASUS M6Va


Lightning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan umulig være lenge siden han kjøpte den. Den har bare vært på markedet i kanskje litt over en uke....synes det virker merkelig. Han kunne jo bare ha brukt angreretten og fått pengene tilbake. Høres ut som det er et eller annet som skurrer. Men hvis ikke så må jeg bare få gratulere deg et skikkelig scoop av kjøp. Tror du kommer til å bli sinnsykt fornøyd

Lenke til kommentar

Kommer denne maskinen med 2*256 mb ram, eller 1* 512? Jeg har veldig lyst på en maskin fra Asus eller Acer, men synes det er vanskelig å finne maskiner som ikke har 2*256. Det er jo bortkastet når man vi oppgradere.

 

Edit: Også vanskelig på enkelte butikker og finne ut om maskinene deres har 2*256 eller 1*512

 

Mvh Trond

Endret av jaymz
Lenke til kommentar
Kommer denne maskinen med 2*256 mb ram, eller 1* 512? Jeg har veldig lyst på en maskin fra Asus eller Acer, men synes det er vanskelig å finne maskiner som ikke har 2*256. Det er jo bortkastet når man vi oppgradere.

Jeg søkte litt på Google og fant et par sider hvor den hadde 1x512. En annen versjon av denne med 1GB ram hadde 2x512. Det beste er vel å spørre en butikk her i Norge så er man sikker.

 

Har lyst på en slik maskin selv og håper at dere som har bestilt legger ut noen fyldige rapporter. :)

Lenke til kommentar

Asusen min ble sendt igår og har ikke kommet lengre enn til stokke, hvor nå hen det må være i verden. Bor i trondheim her og, håper å få den til fredagen. Skal som tidligere sagt legge ut en skikkelig forbrukertest av denne, med bilder og det hele. Ellers så kan det lønne seg å se på notebookreviews.com. Der ligger det en veldig god test av maskina. Er ganske så sikker på at det er 2x256, desverre. Savner også litt webkamera, hadde vært kjekt å hatt det og, men samtidig så har denne maskina så mye å tilby som langt overgår et stakkarslig webkamera. Hittil har jeg ikke funnet noen som helst bærbar som nærmer seg den samme kvaliteten og designet til den prisen.

Lenke til kommentar

jeg har også bestilt pc-en fra articom. min har de ikke sendt enda, jeg har iallfall ikke fått noe pakkenummer :( jeg håper også inderlig det er 1x512, har du sett noen steder de selger med 2x256mb, lightning?

pc-en har et ati-kort og jeg har lest steder at det visstnok skal være vanskeligere å få ati til å funke i linux enn det er med nvidia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...