Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du søker på eBay etter kjøpere med 95% eller med positive tilbakemeldinger, kan du være ganske trygg.... Og disse kan du få ned i 3500,- inkludert frakt til Norge, sålenge du får selger til å skrive Electronic Gift og verdi under 30$ på pakken.

Lykke til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg skal bestille en macbook pro til min søster.. Men så fikk jeg vite at leopard kommmer ut i oktober? Burde jeg vente eller skal jeg bare bestille den nå?

Skrevet

Men jeg har også hørt at de som bestiller 2-3 uker før vil bli tilsendt leopard som os.. feil?

Tror jeg heller venter for å være på den sikre sida...;O

Skrevet

Du får forhøre deg med selgere over telefon om de kan gi en slik garanti. Om de gjør det, noter navn på selger og lignende for å kunne referere tilbake til samtalen om det ikke blir oppfølgt som lovet. :)

Skrevet
En venninne av meg ønsker å låne min installasjons-CD for Mac OS X, da hennes egen ikke ser ut til å fungere. Er det greit, eller er det f.eks. noe juridisk i veien for utlån av programvare som andre allerede har lisens til?

Er det i det hele tatt knyttet noe opp mot installasjons-CD-en som følger med Apple-produkter, eller er de alle bare kopier av programvaren?

- rafael

9479519[/snapback]

Om det juridisk sett er ok, det er naa en ting, men min erfaring er at det er helt fritt fram aa installere -- saa lenge det ikke er software som var bundlet med maakina di:)

Skrevet

Hvordan får jeg vekk startlyden fra Macbooken min? Før så tok jeg den bare på mute og neste gang den startet var det ikke no lyd... Men nå etter at eg har innstalert bootcamp og windows så kommer en hver gang, selv om eg har eksterne høytalere koblet til. Oppstartlyden kommer fra Macbooken og ignorerer høytalere.

Skrevet

Har funnet en merkelig bug på min. Har noen simpsons episoder og family guy episoder på den, men når jeg går på videoer og prøver å gå inn på tv programmer hvor de ligger, så skjer det ikke noe når jeg trykker på tv programmer... :dontgetit: Det kommer jo bilder fra begge deler på høyresiden der, så tydelig at noe har skjedd ihvertfall.

Skrevet (endret)

Da trur jeg at jeg har funnet rett iPhone :)

Clicky

Jeg vet jeg kan få meg en billigere 8GB modell, men denne selgeren har fått mye bra "feedback"

Eneste igjen, er litt kommentarer fra dere....

Edit: Feil i linken

Clicky

Endret av FooReXZ
Skrevet
Min vil ikke bli tatt bilde av. Den er som en kjendis. Så eksklusiv er den. :wee:

9495882[/snapback]

Bare vent du. Snart ender din opp som Paris Hilton! :ph34r:

9496316[/snapback]

Nevar!

I luves my iPods.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...