Svulst Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Hei! Er det flere som har problemer med den?? Har bare hatt tlf i 2 mnd og har fått problemer med å peke oppover Regner med at dette går på garantien? I så fall.. noen som vet hvor jeg kan levere den inn i Oslo?
Inaktiv bruker 2 Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Jeg har samme problemet, har en k700i, men det er samme spaken. Hater dette.
Svulst Skrevet 15. september 2005 Forfatter Skrevet 15. september 2005 (endret) hva gjorde du for å løse det?? Endret 15. september 2005 av Svulst
Svulst Skrevet 17. september 2005 Forfatter Skrevet 17. september 2005 Ingen som har vært borti dette altså?? OG løst det?? Jeg fant ut at hvis jeg trykker hardt mange ganger i den rettningen den ikke funker så kommer den seg, men dette er neppe optimalt
Complexity Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 var plaget med det på min k500i for en stund siden, men så forsvant det av seg selv. men nevøen min sin k500i funker ikke oppover man må presse alt man har! og til sidene er den veldig treg tror dette er standard på de fleste se telefoner i k5 - k7 klassen
Xpi Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Og jeg kjenner mange som aldri har hatt problemer med dette. Har selv hatt en K500i lenge som aldri har hatt problemer. Nå har jeg en K750i uten problemer med styrespaken. Har dere mye skitt og lort i styrespaken eller?
Hedonism Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Min K750i var slik at den gikk ofte ned til høyre i menyen, spill o.l. når man dyttet styrespaken nedover, den første tiden jeg brukte den.. Jeg valgte å "la den gå seg til" et par uker, og det hjalp for nå er det problemet helt borte, og har ikke opplevd det de siste månedene heller!
runemyreng Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Har samme problem. Stikke mot venstre og opp er veldig treg, må presse hardt for å få respons... Kjipe greier. Noen som vet om dette dekkes av garantien? Synes også at ordboka er veldig treg, men dette kan jo seff ha sammenheng med dårlig stikke...
Dre_C Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Tror dette er et vanlig problem på Sony Ericsson telefoner. Vet ikke om det finnes noen god løsning på det uten å måtte levere inn telefonen.
War Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Jepp, 1 uke tar det, ALLE jeg kjenner med den tlf har det problemet. Jeg skal aldri ha sony igjen, ingen av dem jeg kjenner heller. Alle uten om meg har faktisk byttet.
runemyreng Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Leste i en annen tråd hvordan man kunne prøve å fikse dette. Men hos meg klarte jeg ikke å entre denne såkalte servicemenyen... kanskje pga at stikka allerede er svak og at den ikke registerer alle bevegelsene. Noen som vet en alternativ måte å entre servicemenyen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå