Gå til innhold

Priests (og andre casters) etter 1.7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilke warriors er det du slåst mot da? 2-3000  :dontgetit:

Sjelden de stygge warriorene crtter/treffer for mindre enn 1500 :(

Har en warrior selv, og selv med The Unstoppable Force har jeg aldri crittet for mer en 1800-1900, med enrage. Det var mot en mage, som jeg tror har minst armor av alle klasser.

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Nerfa Shield absord damage........ /whine

 

Priest.

Jeg driver ikke med mye PVP for tia.

 

Warlocks - flukt, mana drain uten cooldown, og fear uten cooldown. =S

Warrios - Hadde ca 4,5k hp med shield da jeg ble angrepet. Fikk en sjans til instant cast, wops, fear = pynt. Neste jeg fikk tid til var å kaste i meg en major healing pot og begynne å løpe igjen.

Shamans - ......... Neida det er ingenting i det folk sier med nerf shammies, alle må bare spille shamans og se at de ikke må nerfes fordi de må trykke litt på knappene for å vinne.......... spill priest og se hvor langt du kommer med å trykke på knappene.

pallies - angriper jo alltid feigt, så om en kommer springende mot deg kan du forvente deg minst 4 stealthed også inc..... spring.

rogues - fullt mulig om de ikke jumper deg @ 20%

priests - mana fight, booring.

mage - muhahah attack and give me a reason =P

Lenke til kommentar
Hvilke warriors er det du slåst mot da? 2-3000  :dontgetit:

Sjelden de stygge warriorene crtter/treffer for mindre enn 1500 :(

Har en warrior selv, og selv med The Unstoppable Force har jeg aldri crittet for mer en 1800-1900, med enrage. Det var mot en mage, som jeg tror har minst armor av alle klasser.

Pve specced Priest er de med minst Stamina i hele gamet. Selv med staminabuff.

Lenke til kommentar

Det er bare vas at res er større etter patch- Ren bullshit. Det som er fiksa er at dot for enkelte spells nå følger DIN level, ikke spells sin level. Ergo er det en buff for blizzard, flamestrike og andre spells.

 

Det er en blå post på US forumet fra en offisiell tester som legger frem tester som viser at det ikke større res.

 

Hvorfor alle mages hyler så høyt skjønner jeg ikke. Vi er en kjempeklasse som faktisk er ganske bra balansert.

 

-G

Lenke til kommentar

Likferd: regner med du ikke teller med execute crit som en critical hva? :p

 

Har fåt 1700 MS med 2h øksen som dropper av emperor i BRD og den er betydelig dårligere enn Unstoppable. Overpower maks vel på 1400. Vanligvis ligger de rundt 1000-1400 damge (MS, overpower)

 

Men har du crusader på TUF da likferd?

Lenke til kommentar
Pve specced Priest er de med minst Stamina i hele gamet. Selv med staminabuff.

Som PvE-specced priest har(hadde) jeg 4700 hp og 2400 armor med mine egne buffs...

PvE-specc: Intellect og Spirit, ikke stamina, hvis du ikke viste det.

PvE specc tenker jeg på talents jeg... Specc har ikke noe med gearet du bruker i mine øyne :) Det er equipment.. PvE equipment og PvP-equipment...

 

Jeg har 6414 mana ubuffet med PvP-gearet mitt.

Lenke til kommentar
Pve specced Priest er de med minst Stamina i hele gamet. Selv med staminabuff.

Som PvE-specced priest har(hadde) jeg 4700 hp og 2400 armor med mine egne buffs...

PvE-specc: Intellect og Spirit, ikke stamina, hvis du ikke viste det.

PvE specc tenker jeg på talents jeg... Specc har ikke noe med gearet du bruker i mine øyne :) Det er equipment.. PvE equipment og PvP-equipment...

 

Jeg har 6414 mana ubuffet med PvP-gearet mitt.

Hvorfor kjører du PvE-specc med PvP-gear da?

Lenke til kommentar
Likferd: regner med du ikke teller med execute crit som en critical hva? :p

 

Har fåt 1700 MS med 2h øksen som dropper av emperor i BRD og den er betydelig dårligere enn Unstoppable. Overpower maks vel på 1400. Vanligvis ligger de rundt 1000-1400 damge (MS, overpower)

 

Men har du crusader på TUF da likferd?

Execute teller ikke, ingen har flere tusen HP når de er på 20%, og execute er helt uavhenging av våpen :p

 

 

Har ikke crusader på den nei. Kunne jo selvfølgelig buffet opp damagen med enchants, en shaman osv osv, men uten andre buffs and battleshout på en annen spiller, er noe med 1900 det meste jeg har crittet for ja.

Lenke til kommentar
Warrior med TUF eller bedre er bare imba så det knaker. Har mest HP, plate armor og mest DMG i spillet. Har hamstring, charge intercept og drøsser med instant attacks. (MS, Overpower, Whirvelwind)

Hvis vi har mest DMG burde kanskje de som er laget for damage begynne og spille skikkelig. Og for at Warrior skal knuse en mage\whatsoever MÅ han critte, critter han ikke er han død - med mindre Magen (som vanlig) er helt komplett inkompetent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...